מדדים ומחקרים

בניה ברבי מודח על ידי זמרת שכמעט שכחנו ממנה

הזמר שהוביל את רשימת השירים המואזנים בישראל בחודשים האחרונים הודח על ידי זמרת בינלאומית ענקית שלא שחררה שיר חדש כבר מספר שנים, וכעת כובשת את הצמרת בענק
יאיר מור | 
בניה ברבי (צילום מתוך האינסטגרם)
לאחר כמעט שלוש שנים של היעלמות, מיילי סיירוס חוזרת עם האלבום "Endless Summer Vication" והסינגל הראשון ממנו ששוחרר, "Flowers". בשבוע הראשון שלו באפליקציית האודיו המובילה בעולם, ספוטיפיי, הוא כבש את המקום הראשון בישראל עם קרוב ל-300,000 האזנות – מספר שמעט מאוד שירים זוכים להגיע אליו כאן.
סיירוס הדיחה מהמקום הראשון את "קרן שמש" של בניה ברבי, שהיה בה כמעט כל שבוע בחצי השנה האחרונה, ועדיין רושם נתון האזנות טוב לכשעצמו עם קרוב ל-200,000 האזנות; "אני" של עומר אדם נשאר במקום השלישי; "האמת" של אודיה אזולאי דורך במקום הרביעי; ואילו "סהרה" של טונה ויסמין מועלם צונח שלושה מקומות לחמישי.
חמישיית האמנים המואזנים בישראל נשארת שבוע נוסף ללא שינוי: עדן חסון במקום הראשון; טונה בשני; עומר אדם בשלישי; אייל גולן ברביעי; ואודיה בחמישי. מעניין לציין שבניגוד למצב ביוטיוב, פאר טסי לא נמצא כלל בחמישייה – אם כי הוא זינק בשבוע החולף בשלושה מקומות למקום השישי, ונראה שבשבוע הבא יצליח להשתחל אליה.
ברשימת האלבומים המואזנים ביותר, לעומת זאת, פאר טסי מוביל בגדול עם "רדיו שטח", שנמצא שבוע נוסף במקום הראשון; "מזרח פרוע" של טונה עולה למקום השני; "קרן שמש" של בניה ברבי יורד למקום השלישי; ובתחתית החמישייה מתחלפים "SOS" של סיזה ו"אלבום 2" של עדן חסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה