מדדים ומחקרים

חולים ומתייעצים עם ד"ר גוגל? הוא כנראה מאבחן אתכם לא נכון

סקר חדש בדק ומצא כי כמעט 40% מהאוכלוסייה פונה לגוגל כדי לאבחן מחלה וכי המידע שמתקבל לא ממש מדויק. לעומת זאת, מרבית האנשים נוטים לסמוך על הרופאים שלהם, ובפרט - נשים
מערכת ice | 
גוגל נגד האפליקציות הכי חשובות לצרכנים (צילום pixabay, ויקיפדיה)
מי מאיתנו לא התייעץ לפחות פעם אחת עם גוגל כשלא הרגשנו טוב? כולנו יודעים שמדובר במנהג מלחיץ וכנראה מיותר, ביחס לעובדה שמומלץ ללכת לאיש מקצוע אמיתי בקופת החולים. ואכן, סקר חדש שנעשה בקרב יותר מאלפיים אמריקנים חשף שקרוב ל-40% מהאנשים מקבלים אבחנה שגויה בעת "התייעצות" עם גוגל.
הסקר תשאל אזרחים אמריקנים מעל גיל 40 וחשף גם כי לציבור יש תפיסה מעוותת של מה בריא ומה לא. כך למשל רבים מאמינים כי שמן דגים, שום ודבש יכולים לרפא מחלות רבות. יותר מ-60% מאמינים שפחמימות הן רעות עבור גוף האדם - נתון לא נכון ומדויק כמובן.
 
לצד זאת, 62% מהנשאלים הגיבו כי הם סומכים על הרופא שלהם כשזה מגיע לבריאות ורק 42% סומכים גם על אתרי אינטרנט. נשים נוטות להאמין לרופאים שלהן יותר ביחס לגברים. כשנשאלו מה הם בדרך כלל עושים כדי לסייע לבריאותם יותר ממחצית השיבו שהם נוטלים ויטמינים ותוספי תזונה. 49% השיבו שהם הולכים לבדיקות עקביות אצל הרופא והשאר השיבו שהם מנסים לאזן את רמות הלחץ בחיי היום-יום ולבצע בקרה על רמות הכולסטרול בדם.
כמו כן, 74% מהאנשים השיבו כי הם מרגישים די מודעים לגבי ההיסטוריה המשפחתית הבריאותית שלהם, אם כי הגברים היו מודעים יותר ביחס לנשים. רבים העידו שיש להם היסטוריה משפחתית של מחלות לב, ביחס להשמנה , אלצהיימר ומחלות נפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה