מדדים ומחקרים

תחזית מזג האוויר ליום הזיכרון והעצמאות: מה צפוי לכם?

מחר, יום רביעי, היום שבו מיליוני ישראלים עתידים לצאת מבתיהם ולהציף את גני הטבע, הפארקים ואפילו סתם לעשות מנגל בחצר, צפוי מזג אוויר משופר, מעונן חלקית עד בהיר, עם עליה קלה בטמפרטורות
מערכת ice | 
תחזית מזג אוויר (צילום shutterstock)
מתכננים להוציא את המנגל לקראת חגיגות יום העצמאות? אחרי שאמש (שני) נרשם יום מעונן חלקית עד בהיר בשעות היום, עם ירידה קלה בטמפרטורות, בשעות הערב היה נוח, ומעט קריר בהרים.
על פי החזאי ליאור סודרי מחברת החיזוי והמטאורלוגיה מטאו-טק, היום, שלישי בהמשך יום הזיכרון, מזג האוויר עתיד להיות מעונן חלקית עד בהיר, וללא שינוי  ניכר, בשעות הערב, עם כניסת יום העצמאות, יהיה נוח, ומעט קריר בהרים.
 
מחר, יום רביעי, היום שבו מיליוני ישראלים עתידים לצאת מבתיהם ולהציף את גני הטבע, הפארקים ואפילו סתם לעשות מנגל בחצר, צפוי מזג אוויר משופר, מעונן חלקית עד בהיר, עם עליה קלה בטמפרטורות
בחדשות 12 על פי אילנית אדלר, התחזית לימים הקרובים: יום ראשון הוא היום החם ביותר של השבוע עם הרבה עננים בשמיים וסיכוי לטפטוף במזרח הארץ. ביום שני, ערב יום הזיכרון, מזג האוויר יהיה קריר והטמפרטורות יעמדו על 14-17 מעלות. ביום שלישי, יום הזיכרון, הטמפרטורות יעמדו על 21-23 מעלות - מזג האוויר יהיה נוח. ביום העצמאות הטמפרטורות יעלו ותורגש התחממות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה