מדדים ומחקרים

בפחות מחודש: הישג אדיר נוסף לנבחרת ישראל במונדיאליטו

נתוני הצפייה בטיקטוק ישראל מציגים כי הנבחרת זכתה לקבל 17 מיליון צפיות בתוכן הקשור אליה; עוד ניתן לראות כי ההאשטאג #מונדיאליטו זכה ל-5 מיליון צפיות במהלך תקופת הטורניר
מערכת ice |  1
נבחרת ישראל חוגגת (צילום אסי קיפר)
לאחר הופעתה המרשימה של נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו בארגנטינה, אותו היא סיימה אתמול במקום השלישי, נתוני הצפייה בטיקטוק ישראל מציגים כי הנבחרת זכתה לקבל 17 מיליון צפיות בתוכן הקשור אליה.
זאת בתקופה של פחות מחודש כאשר הנתונים מבוססים על נתוני צפייה מהחשבונות בטיקטוק של השחקנים, ההתאחדות, השדרנים וערוצי הכדורגל.
 
עוד ניתן לראות כי ההאשטאג #מונדיאליטו זכה ל-5 מיליון צפיות במהלך תקופת הטורניר.
אתמול (ראשון) הודיעה קבוצת הכדורגל מכבי תל אביב על הארכת חוזהו של אחד מכוכבי המונדיאליטו, דור תורג'מן, בארבע שנים נוספות. ההודעה מגיעה בהפתעה לאחר ששמו של החלוץ הצעיר קושר לקבוצות הפאר בנפיקה ליסבון וקלאב ברוז'.
תורג'מן, שלא הרבה לשחק בעונה החולפת במדי הצהובים, הרשים מאוד במהלך המונדיאליטו כחלוצה המוביל של הנבחרת שאתמול הצליחה (בלעדיו) להשיג את המקום השלישי וההיסטורי לאחר ניצחון 1:3 על קוריאה הדרומית.
לחלוץ הצעיר, על פי הפרסומים, אין סעיף יציאה בחוזהו, וזאת בניגוד לחוזה אותו חתם במהלך העונה החולפת כוכב צעיר נוסף ששיחק בקבוצה, אוסקר גלוך, אשר האריך את החוזה, אך דאג לסעיף יציאה אותו ניצלה קבוצת הפאר האוסטרית רד בול זלצבורג.
ברשתות החברתיות כבר הגיבו להחלטתו של תורג'מן והגדירו אותה כטעות. אוהד אחד כתב כי "חבל על דור תורג'מן. שחקן כשרוני שיכל לבחור לצאת לאירופה ובחר להישאר בקריית שלום. ולא סתם, בלי סעיף יציאה. אני לא בטוח מתי ואם תהיה לו עוד אפשרות לאקזיט כזה. בעונה הקרובה ייתכן ששוב יראה הרבה ספסל. הם הרוויחו בענק, הוא פחות".
אוהד אחר הגדיר את החלטתו של תורג'מן כ"טעות של ילד" ונוסף טען כי החלוץ הצעיר "לא למד כלום מהיוהרה של דור פרץ ויהונתן כהן", שניים אשר חתמו על חוזים גבוהים במכבי ת"א, יצאו לאירופה בגיל יחסית מאוחר ותוך שנה חזרו עם הזנב בין רגליהם חזרה לצהובים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תורגמן (ל"ת)
    שלמה 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור