רייטינג

רייטינג שבועי: כאן 11 חוגגת עם מונדיאליטו, האח הגדול מתרסק

כמו בימי המונדיאל, אז כל המדינה הייתה דבוקה לשידורי כאן 11, גם השבוע - בעקבות משחקי הנבחרת הצעירה במונדיאליטו, הערוץ גרף נתוני רייטינג מרשימים
מערכת ice | 
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
ליבו של כל ישראלי היה השבוע עם נבחרת הכדורגל הלאומית עד גיל 20, אשר עשתה חייל בטורניר המונדיאליטו בארגנטינה והגיעה עד למעמד חצי הגמר, שם היא הפסידה לנבחרת אורוגוואי, אך מדובר בהחלט בהישג חסר תקדים. מי שבמיוחד החזיק אצבעות לספורטאים שלנו - הם כאן 11, אשר ממש כמו בימי המונדיאל בקטאר, גם שידורי המונדיאליטו הביאו לערוץ נתוני רייטינג מרשימים.

משחק חצי הגמר מול אורוגוואי היה האירוע הטלוויזיוני הכי נצפה בישראל השבוע, עם נתון של 23.3% רייטינג ו-724 אלף צופים. במקום השני מתייצב הפרק של "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, אשר שודר ביום שני וגרף 18.5% רייטינג ו-483 אלף צופים.
 
משחק רבע הגמר של הנבחרת הצעירה שהתקיים ביום שבת מול ברזיל והסתיים עם ניצחון סנסציוני, מתייצב במקום השלישי ברשימה, עם נתון של 16.8% רייטינג ו-483 אלף צופים. במקום הרביעי מתברג פרק הבכורה של העונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון", ששודר ביום ראשון והשיג 16.5% רייטינג עם 423 אלף צופים. פרק נוסף של "רוקדים עם כוכבים" סוגר את החמישייה. מי בולט בחסרונו? "האח הגדול" אומנם משיג נתונים הרבה יותר טובים ממה שהשיגה רשת 13 בשנה האחרונה בפריים טיים, אך עדיין לא מצליח לנצח את קשת בקרב על הצופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה