ויראלי

כוכבת האח הגדול בגדה בשחקן נבחרת ישראל? זו תגובתו

על רקע גל השמועות על זוגיות בין כוכבת האח הגדול, לין אלפי (שנמצאת בתחילתה של זוגיות בבית האח), לבין שחקן נבחרת הנוער של ישראל, שון עדרי, שנמצא בימים אלה עם הנבחרת בארגנטינה ונערך לחצי גמר המונדיאליטו, הבלם הגיב: "מדובר במידע לא נכון! אני ולין ידידים טובים והיא אדם מדהים וטוב לב"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רבות כבר נאמר על הזוגיות הנרקמת בבית האח הגדול בין הדיירת לין אלפי לבין רוי רייניש, החל בימים האחרונים גל שמועות על כך שלין אלפי נמצאת בזוגיות מחוץ לבית עם לא אחר מאשר שחקן נבחרת הנוער של ישראל, שון עדרי, שנמצא בימים אלו בארגנטינה ונערך ביחד עם הנבחרת לחצי גמר המונדיאליטו מול אורוגוואי מחר (חמישי) בערב.
עם זאת, על אף הטענות, לבלם הצעיר בן ה-19, שנערך כאמור לחצי גמר אליפות העולם עד גיל 20, היא חשוב להגיב לטענות על זוגיות בינו לבין הכוכבת החדשה של 'האח הגדול' ברשת 13, כאשר הבלם, ששייך למכבי תל אביב, הכחיש כי הוא ולין מנהלים או ניהלו מערכת יחסים זוגית מחוץ לבית האח.
 
עדרי לקח פסק זמן קצר מההכנות למשחק ההיסטורי מול אורוגוואי וכתב לעוקביו בסטורי באינסטגרם: "שמעתי וראיתי את מה שפורסם בארץ בהקשר לקשר שלי עם לין שמתמודדת עכשיו באח הגדול. מדובר במידע שהוא לא נכון!!! אני ולין ידידים טובים לפני התוכנית והיא אדם מדהים וטוב לב. אני מאחל לה בהצלחה רבה בתוכנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה