טלוויזיה

האח הגדול מאוהב: הזוג הראשון של העונה מתגבש

אחרי שלושה ימים בלבד של העונה החדשה וכבר יש לנו זוג פוטנציאלי באופק: רוי רייניש ולין אלפי, שמדברים בפתיחות על הזוגיות האפשרית ביניהם
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה החדשה של הריאליטי הפופולארי "האח הגדול" ברשת 13, התחילה ביום שלישי האחרון והעניינים כבר מתחממים. הדייר רוי רייניש, על אף שבמשימה הסודית צריך לביים זוגיות עם הדיירת ניקול אורי בוטביניק, התקרב בימים אלו דווקא לדיירת אחרת - לין אלפי.
את ההוכחה המשמעותית לרומן המתגבש בין השניים, קיבלנו בשיחה שהם ניהלו בסלון, אחרי שדיירת אחרת העירה כי להיכנס לזוגיות בתחילת העונה זאת לא אסטרטגיה נכונה למשחק. רייניש נשמע אומר לאלפי: "תראי, מצד אחד אני רוצה להגיד לה תתני לזוג צעיר, שעף אחד על השנייה ללא ספק, אבל מצד שני זה מוכח חד משמעית מעונות קודמות שהם נבלעו בתוך הדבר הזה ונעלמו לכל השאר. לאף אחד מהם לא באמת יצא מזה משהו, או הגיע לגמר... זה היום הראשון, אין פה ויכוח בכלל שאני כבר מת זה... אבל בואי ננצל את ההזדמנות שיש לנו פה כדי להכיר".
 
השניים אף הזכירו את שחף רז וטליה עובדיה מעונה קודמת, אשר התחילו את הרומן ביניהם בשלב מתקדם של המשחק, זוגיות שכמובן מחזיקה יפה מאוד עד לימים אלו.
 
@the_big_brother2023 #האחהגדול2023 #The_big_brother2023 #האחהגדול #דייריםחדשים #רויולין ♬ צליל מקורי - The_big_brother
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה