מדדים ומחקרים

שרידי חללית של חייזרים נחשפו: "משהו שמעולם לא ראינו"

הפיזיקאי הישראלי הבכיר פרופ' אבי לייב, ראש פרויקט גלילאו של הווארד, חשף כי מצא שרידים של חללית על קרקעית האוקיאנוס: "זה חומר יצא דופן שקשיח יותר מכל האובייקטים שנאס"א חקרה. הצלחנו להוציא את שרידי החללית מקרקעית האוקיאנוס"
מערכת ice |  9
תחנת החלל הבינלאומית (צילום Roscosmos / flickr)
אחת השאלות הגדולות שמעסיקות את תולדות האנושות שמשך ההיסטוריה היא האם ישנם עוד יצורים שחיים איתנו בעולם? למשל, חייזרים? ובכן, על פי הפיזיקאי הישראלי הבכיר פרופ' אבי לייב, ראש פרויקט גלילאו של הרווארד, התשובה היא כן.
הפרופסור חשף בראיון ל"פוקס ניוז" כי הוא חשף שרידי חללית של חייזרים בקרקעית האוקיאנוס. כחלק מהפרויקט, חוקר לייב את המטאור שמכונה IM1, שהתרסק בשנת 2014 בפפואה גינאה החדשה. לטענתו של לייב, הוא גילה חלקים מתכתיים באזור הנפילה של המטאור, שמגיעים מאותה חללית שאת שרידיה הוא מצא. 
 
בראיון הוא סיפר: "מהניתוח שלנו עולה כי החומר שממנו עשוי האובייקט קשיח יותר מכל שאר האובייקטים שנאס"א חקרה אי פעם, מה שהופך אותו ליוצא דופן. זה חומר שמעולם לא ראינו. יש לנו שיטה מיוחדת שבה אפשר לחלץ שברים מגנטיים והחדשות המשמחות הן שהצלחנו להוציא את שרידי החללית מקרקעית האוקיאנוס".  
בסך הכל, הפרופסור והצוות שלו מצאו 38 חתיכות מתכתיות שהגיעו למעמקי האוקיאנוס באותו פיצוץ. לטענתו, החלקים המתכתיים שהתגלו יכולים להיות העדות המבוססת הראשונה לחללית שהגיעה לכדור הארץ מכוכב אחר. כעת, החוקרים מנסים להבין מהיכן הגיעה החללית לכדור הארץ.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כשלא יודעים את התשובה אומרים חייזרים...
    גרלד 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במשך כל השנים מתגלים יותרחומרים בטבע ותרכובות שונות. כאשר מדענים לא יודעים תשובות או הסברים הם טוענים "חייזרים"... כעבור זמן כאשר החומרים מתבררים - הם כבר לא חייזרים... חומרים אחרים מקבלים את הכינוי...
    סגור
  • 3.
    ליהדות אין בעיה שקיימים חייזרים
    כהניסט 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליהדות אין בעיה שקיימים חייזרים. קיים אל אחד שיצר את כל היקום. לפי הקבלה יש סוגים שונים של יישויות שחלקן חי בכדור הארץ ואחרים בכוכבים אחרים, חלק מהם עם טכנולוגיה מתקדמת של מעבר של מרחב וזמן/ קיצור הדרך - כך שהם יכולים לעבור מרחקים עצומים בזמן קטן.
    סגור
  • 2.
    חירטטו
    זה שבודק אם חירטטו 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור מי שכתב את זה אמרו לו א' כתב ת'
    סגור
  • 1.
    אין אלוהים !!
    בן 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין אלוהים לא היה אלוהים . זאת המצאה של אנשים בתקופות קודמות שלא היו להם הסברים על כול מיני דברים כולל תופעות טבע !!
    סגור
  • דביל כמוך מגיע לנוסחה-" שאם יש חייזרים ! אז אין אלוהים! (ל"ת)
    גלעד 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • חצוף
    JMU; 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בורא עולם כל יכול ברא גם אותך, אז קצת כבוד!! ממש עוד מעט המשיח בא, לא נשאר עוד הרבה זמן עד הגאולה, עוד מעט תיחשף גם אתה לאמת, מקווה בשבילך שזה לא יהיה מאוחר מידי. המועד האחרון לבוא המשיח הוא עוד 217 שנים, המשיח כנראה יבוא עוד לפני זה בעז"ה. עם ישראל!! זה הזמן לעשות תשובה , שלא יהיה מאוחר מידי! שנחזור מאהבה ולא מיראה אל הבורא וכך נזכה לגאולה ברחמים במהרה!
    סגור
  • עשה טוב ורחק מרע
    דמוקרטיה עכשיו 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי החייזרים הם האלוהים...? אלוהים זה הניצוץ שיש לכל אחד. וכל אחד רשאי לעשות בו כרצונו. לעשות טוב או רע. אלוהים הוא המוסר או חוסר המוסר. והבחירה בידי כל אחד לטוב או לרע.
    סגור
  • אין אלוהים
    יונה 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המוחו של אדם הוא האלוהיו הוא איתו והואה מלווה בכל מעשיו
    סגור
  • אין יונה (ל"ת)
    אלוהים 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור