מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: האם אייל גולן הצליח לשמור על הפסגה?

דירוג יוטיוב השבועי של ice: אושר כהן ועדן חסון בהישג מטורף של מיליון צפיות, מדיחים את "תיק קטן" מהפסגה. אייל גולן ממשיך לכבוש את רשימת האמנים המושמעים עם 6.5 מיליון שקל, עומר אדם ואושר כהן צמודים עם 4.35 מיליון האזנות
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ אייל גולן)
דירוג יוטיוב השבועי של ice: מביא איתו מספר נתונים מסקרנים במיוחד: בגזרת השירים המושמעים ביותר - מהפך. אושר כהן בהישג מטורף של מיליון האזנות השבוע ביוטיוב במקום הראשון עם השיר "אהבה". מי שנמצאים בצוותא עם כהן הם דולי ופן ועדן חסון שהשיגו מיליון האזנות גם כן.
 
ההתפוצצות של שני השירים גורמת למעשה להדחה של אחד השירים המצליחים ביותר בתקופה האחרונה - "תיק קטן" של נס וסטיליה עם 890 אלף האזנות. "עטלף עיוור" של אייל גולן במקום הרביעי עם 825 אלף האזנות ובמקום החמישי - השיר "אולטראס וגופיות" של איתי גלו ואנה זק שהשיג 699 אלף האזנות.

בגזרת האמנים המושמעים ביותר השבוע אין חדש תחת השמש, כאשר אייל גולן רושם הישג מטורף כשהוא במקום הראשון עם לא פחות מ-6.5 מיליון האזנות לשיריו השבוע ביוטיוב. במקום השני עומר אדם עם 4.35 מיליון האזנות, אושר כהן בצוותא עם אדם עם 4.35 מיליון האזנות גם הוא, עדן חסון במקום הרביעי עם 3.04 מיליון האזנות, ומי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא פאר טסי, שהשיג 2.95 מיליון האזנות השבוע.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה
    אנונימי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לשני השירים יש מיליון צפיות למה דווקא השיר של אושר כהן ראשון?
    סגור