מדדים ומחקרים

הצרכנים קבעו: זה מכשיר השמיעה הטוב ביותר בשוק

בסקר חדש של מכון גרמני לאיכות השירות בקרב צרכנים, החברה פונאק דורגה במקום הראשון מבחינת שביעות רצון, שירות לקוחות והנוחות
מערכת ice | 
מכשיר שמיעה (צילום פונאק)
מכשירי השמיעה המודרניים הם הרבה מעבר לאביזרים המגבירים שמיעה. הטובים שבהם משפרים משמעותית את איכות החיים בכך שהם מצליחים להנגיש צלילים, להפחית רעשים, להתאים את עצמם באופן אוטומטי ודינמי ועל סמך בינה מלאכותית למקומות שונים ולסביבות אקוסטיות שונות ועוד.
סקר בלתי תלוי שערך המכון הגרמני לאיכות השירות בקרב צרכנים של 12 מותגי מכשירי שמיעה מובילים מגלה כי בהשוואה לסקר הקודם שקיימו לפני מספר שנים, נרשם הפעם שיפור משמעותי ברמת שביעות הרצון של הצרכנים.  כ-84% השיבו כי הם מרוצים מאוד משירות הלקוחות וכ-82% הביעו שביעות רצון מאיכות מכשירי השמיעה שלהם.
 
עוד עולה מהסקר כי כמעט שליש מהמשתתפים בו מילאו אחר המלצת קלינאי תקשורת ואנשי מקצוע בבחירת מכשיר השמיעה. כמו כן, 75% השיבו כי הם מרכיבים את המכשירים באופן קבוע.
חברת Phonak זכתה במקום הראשון הן מבחינת איכות המוצר והן ברמת שביעות רצון הלקוחות הגבוהה ביותר. 85% מהנשאלים דירגו את שירות הלקוחות כחיובי ו-88% הביעו שביעות רצון מנוחות המכשירים ומהטיפול בהם. במקום השני דורגה חברת Signia ואילו חברת Resound דורגה במקום השלישי.

אריק שטיינר. צילום: שמוליק חזן
אריק שטיינר, מנכ"ל רשת שטיינר מכשירי שמיעה המשווקת הבלעדית בישראל של מוצרי Phonak: "זו גאווה גדולה לזכות במקום הראשון בסקר של המכון הגרמני לאיכות השירות. מכשירי Phonak ניצבים כיום בקידמת הבמה הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת איכות השמיעה בהם. אני שמח שתוצאות הסקר מאששות את מה שידוע לנו לא בכדי - מכשירי פונאק הם הנמכרים ביותר בישראל ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה