מדדים ומחקרים

אינטל מסכמת רבעון חלש: הרווח הנקי צנח ב-71%

ענקית השבבים אינטל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, כאשר הכנסות החברה הסתכמו ב-14.2 מיליארד דולר, ירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל. למרות זאת, המניה צמחה ב-6% בעקבות התחזיות שהיו נמוכות אף עוד יותר. וגם: מה כמות ההשפעה של המלחמה על דוחות החברה?
מערכת ice | 
אינטל (צילום Magma Images)
ענקית השבבים אינטל פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023, כאשר הכנסות החברה הסתכמו ב-על 14.2 מיליארד דולר, ירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל, אך למרות זאת, גבוה מתחזיות האנליסטים שצפו הכנסות של 700 מיליון דולר פחות. בזכות כך, המניה של החברה מזנקת עם סגירת המסחר בוול סטריט ב-6%.
הרווח הנקי של החברה צנח בלא פחות מ-71% ל-300 מיליון דולר, כאשר הרווח המתואם למניה עמד על 7 סנט, לעומת תחזיות לרווח מתואם של 21 סנט למניה. בתוך כך, באינטל דווקא אופטימיים לגבי הרבעון הנוכחי, הרביעי של השנה, כאשר על פי תחזיות החברה היא תכניס בו בין 14.6 מיליארד דולר ל-15.6 מיליארד דולר.
 
אגב, למרות שלאינטל מערך ענק בישראל, החברה התייחסה ממש במעט למלחמת "חרבות ברזל" בישראל שציינה עם הגשת הדוחות כי "תנאים גיאופוליטיים בינלאומיים, כולל השפעות המלחמה של רוסיה באוקראינה, האירועים האחרונים בישראל והמתחים הגוברים בין ארה"ב לסין, לצד שורה של גורמים נוספים, עלולים להשפיע מהותית על תחזיות החברה לרבעון הנוכחי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה