מדדים ומחקרים

המנייה הזו קפצה ב-10% תוך כמה שעות: מה הסיבה?

?שיח מדיקל הודיעה: "מפעל בבעלות החברה קיבל רישיון ייצור בתקן GMP- -IMC", המנייה הגיבה בקפיצה של כ-10%
מערכת ice | 
קנאביס (צילום unsplash, shutterstock)
רק בחודש מאי השנה רכשה שיח מדיקל מפעל לאריזה וייצור של מוצרי קנאביס רפואי וכן בית מסחר במחיר הזדמנותי של 2.3 מיליון. החברה פעלה להארכת רישיון היק"ר בתקן IMC-GMP למפעל ואכן הבוקר (ראשון), קיבל המפעל את הרישיון המבוקש. תוקף הרישיון האמור הינו לשנה, עד חודש נובמבר 2024 ולאחריו אמור להתחדש בכל שנה.
בשל ההודעה על כך, מניית החברה הגיבה בזינוק של כ-10%, לשער של 158 אג' בסך הכל. יש לציין כי מתחילת השנה החברה איבדה כ-21% משוויה, אבל בחודש האחרון התאוששה ועלתה בכ-1.5%.
 
המפעל ערוך להתחיל בפעילות מסחרית של אריזת תפרחות באופן מיידי. להערכת החברה, כושר הייצור במפעל יכול להגיע לכ-800 ק"ג בחודש וככל שיופעלו משמרות נוספות אף ל-1.5 טון בחודש. יצוין כי כושר היצור ללא משמרות נוספות מספק את צרכי החברה ואף גבוה מכך. החברה מעריכה כי תחילת הפעילות המסחרית במפעל עשויה להביא לחסכון בעלויות ייצור ושיפור הרווחיות במהלך שנת 2024 ואילך.
בכוונת החברה להעביר חלק מפעילותה, באופן מדורג למפעל שבבעלותה ובמקביל להמשיך בשת"פ גם עם מפעלים אחרים אך בעצימות נמוכה. בנוסף, מתקני המפעל בתקן GMP-IMC בעלי פוטנציאל לאפשר מתן שירותים לחברות הטכנולוגיות שבהחזקת החברה לייצור בישראל וייצוא מוצרים עתידים קבלת הרישיון מהווה אבן דרך נוספת של החברה בקידום אסטרטגיית החברה להעמקת האחיזה בכל שרשרת הערך וזאת במטרה לשמור על מעמדה כמובילה בתחום הקנאביס הרפואי ולהרחיב את פעילותה בשוק הקנאביס הישראלי.
יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ מסר: "קבלת הרישיון בתקן IMC-GMP הינה עוד אבן דרך משמעותית  ומאפשרת לנו להתחיל במיידי  להעביר חלק מהייצור העצמי שלנו למפעל שבבעלותנו. לאור היקף המכירות השנתיות של החברה ומתוך הסתכלות קדימה, מצאנו לנכון להוסיף וחזק את שרשרת הערך שבבעלותנו באופן ישיר באמצעות מפעל אשר יביא לחסכון בעלויות הייצור ולשיפור ברווחיות בישראל ויפתח לנו אפשרויות נוספות לייצוא. כרגע אנו נמשיך לשתף פעולה עם מספר מצומצם של מפעלים אחרים אך בעצימות נמוכה מזו שהייתה עד כה".
עוד הוסיף: "הייצור במפעל בבעלותנו תסייע לנו לייצר מוצרים חדשים ומיוחדים תוך שמירה על סודיות מסחרית וכן להתמקד ביתר קלות במחקר ופיתוח של מוצרים בעלי אפקטים מוכחים קלינית כגון "ניצן ספקטרום". בנוסף, מתקני המפעל בתקן GMP-IMC בעלי פוטנציאל לאפשר מתן שירותים לחברות הטכנולוגיות שבהחזקת החברה לייצור בישראל וייצוא מוצרים עתידים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה