מדדים ומחקרים

100 השפים הטובים בעולם נבחרו: הישראלים נותרו מאוכזבים בחוץ

פורסמה רשימת 100 השפים הטובים בעולם: ואין אף ישראלי שם, אפילו לא אייל שני שקיבל המלצות להכנס, בעוד השף הטורקי המוכר נכנס. פוליטיקה גם בעולם הקולינריה?
מערכת ice | 
אייל שני (צילום מסך מאקו)
הפוליטיקה ואולי גם האנטישמיות נכנסת לעולם הקולינריה. קשה להאמין שבאופן אובייקטיבי, אף נציג מישראל לא נכנס לרשימת השפים הטובים בעולם של "דה בסט שף" שפורסמה אמש (שלישי) על אף פריחת המטבח הישראלי בעולם.
לא אסף גרניט על שלל מסעדותיו וגם לא אייל שני שנמצא בשיא עם פתיחות של מסעדות, בעיקר בארצות הברית. בשנה הזו נרשם כוכב מישלן ראשון לשף אייל שני על "שמונה" שלו בניו יורק ומישלן שנה שלישית ברציפות לשף אסף גרניט על "שבור" שלו בפריז. אך אף אחד מהם לא זכה להכלל ברשימה
 
יש לציין כי רשימת ה100 הטובים של "דה בסט שף" מורכבת גם על סמך המלצות של 180 אנשי קולינריה מרחבי העולם, כשלצד שני גם השף הטורקי מסקוט אסקאר קיבל המלחצות והוא דווקא כן נכנס לרשימה.
"זה לא שמישהו יגיד, 'לא הכנסנו שף ישראלי וזה בגלל שאנחנו אנטי ישראל׳", סיפר שף מוכר לנדב בורנשטיין. "אבל ראינו את העמדות שהביעו הרבה שפים בשבועות האחרונים, נגד ישראל ופרו פלסטין, וברור שאלה האנשים שמצביעים בסוף ובוחרים. אז הם בחרו לא להכניס נציג מישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה