שיווק ופרסום

זאפה בסדרת מופעי מוזיקה-קולינריה מיוחדת עם השף שאול בן-אדרת

זאפה ממשיכה בסדרות המופעים המשלבים קולינריה ומוזיקה. והפעם: Ninja Fest. סדרת מופעים מפתיעה עם השף שאול בן אדרת .   

מערכת ice | 
שאול בן אדרת (צילום דניאל לילה)
סצינת המופעים המשלבים קולינריה התחילה בשנים האחרונות במועדוני זאפה. השילוב בין מנות שף המוגשות באופן חד פעמי, שפים מהשמות החמים ואווירת המוזיקה יצרה חוויה שיישרה קו עם סטנדרט בינלאומי והתקבלה באהבה גדולה. 
זאפה בשיתוף שריג היבואנית הרשמית של נינג'ה בישראל משיקים סדרה הכוללת חמישה מופעים. על הקולינריה אחראי השף שאול בן אדרת שיגיש מנות שהוכנו במקום – באופן חד פעמי למופע. הסדרה כוללת גם מפגש אישי עם השף, חוברת מתכונים במתנה שהוכנה במיוחד לערב הזה וממנות שף חד פעמיות. 
 
רשימת מופעי הנינג'ה פסט: 
21.3 מאור כהן – זאפה תל אביב
28.3 כנסיית השכל – זאפה חיפה
31.5 נינט – זאפה ירושלים
14.6 טיפקס – זאפה באר שבע
11.8 הדג נחש – זאפה הרצליה 
אסף מור, סמנכ"ל השיווק והסחר של קבוצת זאפה: "השילוב של מוזיקה וקולינריה הוא שילוב מנצח שהתקבל בפסטיבלים הקודמים של זאפה באהבה וחיבוק גדול . אנו שמחים לחבר את השף המוכשר שאול בן אדרת לסדרה של חמישה מופעים מיוחדים במועדוני זאפה. כל מופע יקבל את הצבע והטעם המיוחד שלו ואת המנות החד פעמיות של בן אדרת. כולכם מוזמנים."
גיא קמחי סמנכל השיווק של שריג, היבואנית הרשמית של נינג'ה בישראל: "אנחנו בשריג שמחים מאוד למתוח את חווית הנינג'ה גם מחוץ למטבח ולרשתות החברתיות ומאושרים מההזדמנות להיפגש פיזית עם אוהבי המותג ולחגוג בחמישה ערבים בלתי נשכחים בפסטיבל המשלב קולינריה ולייף סטייל ברמה הגבוהה ביותר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה