מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם ויסמין מועלם כובשים את הטבלה

שירם של נס וסטילה "חרבו דרבו", כובש את פסגת השירים המושמעים ביותר בספוטיפיי, אלבומה של יסמין מועלם אין עולם" ממשיך לשבור שיאים ועומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המושמע ביותר
מערכת ice | 
עומר אדם ויסמין מועלם (צילום פלאש 90/ דוד כהן, רותם לבל)
השבוע העשירי של מלחמת 'חרבות ברזל', נפתח ואין ספק כי המלחמה נוכחת גם השבוע בדירוג ספוטיפיי. בתחילת המלחמה היה זה שירה של יסמין מועלם 'יהיה טוב' ששמר על מקום ראשון, לאחריו יגל אושרי כבש את הטבלה עם השיר 'לצאת מדיכאון' ובשבוע שעבר הדיחו טס וסטילה את אושרי ותופסים את המקום הראשון בטבלה.
שירם של נס וסטילה "חרבו דרבו" נמצא כעת בראש רשימת המואזנים ביותר עם 455,849 האזנות לאחריהם נמצא במקום השני "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי עם 292,360 השמעות.
 
במקום השלישי נמצא "משהו אמיתי בעיניים" של ששון איפרם שאולוב, עוד שיר שהגיע ללב הקהל מהטיקטוק וכעת הוא הגיע ל-280,821 השמעות. במקום הרביעי נמצא השיר "פחד אמיתי" של כפיר צפריר, השיר שכיכב בסטורי של קים קרדשיאן, כאשר השבוע הוא השיג 278,911 השמעות.  סוגר את החמישייה הראשונה, הדואט המרגש של עומר אדם ויסמין מועלם, יהיה טוב & מים שקופים עם 252,465 השמעות.
בקרב האלבומים המושמעים, יסמין מועלם ממשיכה לככב בפסגה עם "אין עולם", במקום השני "אלבום 2" של עדן חסון, "מזרח פרוע" של טונה במקום השלישי, "האמת" של אודיה במקום הרביעי ו"עומר" של עומר אדם סוגר את החמישייה הראשונה.
עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר לפני אייל גולן שבמקום השני עדן חסון במקום השלישי, טיילור סוויפט במקום הרביעי ויסמין מועלם סוגרת את הרשימה ונמצאת במקום החמישי והאחרון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה