מדדים ומחקרים

מלחמת חרבות ברזל משנה את השם? האופציה המועדפת נחשפת

בסקר אצל עמית סגל בטלגרם, פילוח ההצבעות בכתיבת שורות אלה היה: מלחמת חרבות ברזל עם 5788 הצבעות, מלחמת משיב הרוח 9717, מלחמת בראשית עם 11363, מלחמת עזה עם 13609 הצבעות, מלחמת שבעה באוקטובר מקבלת הכי הרבה: 17940 הצבעות.
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום vecteezy, דובר צהל)
האם 'מלחמת חרבות ברזל' תשנה את שמה? אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו כבר הראה כי הוא מעוניין לשנות את השם של מלחמת ׳חרבות ברזל’ לדבריו, משום ש״חרבות ברזל' לדעתו זה שם של מבצע, לא של מלחמה, גם מגיש 'אולפן שישי' של חדשות 12 עמית סגל נכנס למערכה.
בסקר אצל עמית סגל בטלגרם, פילוח ההצבעות בכתיבת שורות אלה היה: מלחמת חרבות ברזל עם 5788 הצבעות, מלחמת משיב הרוח 9717, מלחמת בראשית עם 11363, מלחמת עזה עם 13609 הצבעות, מלחמת שבעה באוקטובר מקבלת הכי הרבה: 17940 הצבעות.
כזכור, על פי דיווח של מיכאל שמש בכאן 11, בין השמות שנתניהו בחן היו: ׳מלחמת בראשית׳, ׳מלחמת עזה׳ ו׳מלחמת שמחת תורה׳, נראה שנתניהו אהב את השם ׳מלחמת בראשית׳  ‘the genesis war’. גם שרים אחרים בממשלה מתחו ביקורת על ׳חרבות ברזל׳ ועל כן המהלך עשוי לצאת לדרך.
 
במקביל, מוריה אסרף מדווחת כי ישראל בוחנת קידום יזום של עסקאות חטופים נוספות, מערכת הביטחון תגבש מתווים ותציג לקבינט המלחמה, כך סוכם אמש בתום דיון קבינט המלחמה.
ההתלבטות בישראל: האם לשים הצעה לעסקה מצומצמת שהיא למעשה המשך של העסקה הקודמת, או להניח עסקה גדולה יותר על השולחן. נקודה דרמטית שצריכה להלקח בחשבון - בישראל לא מזהים אף איתות מצד חמאס שהוא מעוניין ללכת כרגע לעסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במה ביבי מתעסק כעת?? מוטב
    גל 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיקים תכניות שיש בהן מענה קבע לפליטים בארצם שנעקרו מביתן בעקבות השואה שכפתה עליהם מצקפת חמאס.
    סגור