מדדים ומחקרים

אלקטריאון מסכמת רבעון: גידול אדיר בהכנסות - יותר מ-60%

החברה מציגה גידול בהיקף הפעילות בזכות הפעלה של הפרויקט המסחרי הראשון בישראל עם אלקטרה אפיקים. סך הכנסות החברה לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכמו בכ-6 מיליון שקל עם רווח גולמי של כ-1.04 מיליון שקל 
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
חברת אלקטריאון מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2023 ומציגה גידול בהיקף הפעילות באמצעות זכייה במכרזים בינלאומיים והפעלה של הפרויקט המסחרי הראשון בישראל עם אלקטרה אפיקים.
נכון להיום, הכנסות החברה לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכמו בכ-6 מיליון שקל עם רווח גולמי של כ-1.04 מיליון שקל. זאת לעומת כ2.2 מליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של למעלה מ-60% בהכנסות. בנוסף, לחברה יתרות מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בסך של כ-68 מיליון שקל וכן כ-5 מיליון שקל נוספים בפיקדון משועבד. 
 
החברה זכתה בפרויקט בגרמניה בהיקף מקסימאלי של 6.2 מיליון שקל, הכפוף להסכמות הקונצורסיום, להקמת כביש חשמלי וכן למימוש ותיקוף טכנולוגיה שפיתחה למדידה וחיוב של טעינה אלחוטית ולאימוצה כחלק מהסטנדרט העולמי. 
בעקבות מלחמת חרבות ברזל אשר פרצה באוקטובר 2023, החברה נרתמה לחיזוק עובדיה ומשפחותיהם במהלך תקופה זו. כ-15% מסך העובדים של החברה גוייסו למילואים, ועובדי החברה בארץ ובחו"ל גיבו ומלאו כל חוסר, במידה והיה צורך בשל העדרותם. להערכת החברה נכון להיום אין השפעה מהותית של המלחמה על פעילות החברה. מרבית הפרויקטים של החברה הינם בינלאומיים וארוכי טווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה