ויראלי

אייל גולן בבית החולים: התפנית המפתיעה - לפני החופשה הרומנטית

הזמר הישראלי הגיע למרכז הרפואי שיבא לשמח את לוחם צה"ל עומר בראל שנפצע קשה בעזה, היה מחוסר הכרה והרופאים נאלצו לקטוע את ידו השמאלית. עוד קודם לכן פורסם כי הוא וזוגתו בדרך לחופשה רומנטית: "הפסקה ממירוץ החיים שגוזל מאיתנו לא מעט"
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
אייל גולן הגיע אמש (חמישי) לבקר בבית החולים שיבא את לוחם צה״ל עומר בראל שנפצע קשה בעזה, היה מחוסר הכרה כמה ימים והרופאים נאלצו לקטוע את ידו השמאלית. בביקור הם שרו ביחד את "עם ישראל חי" ומסרו כי מאחלים החלמה מהירה לכל פצועי המלחמה.
אתמול פורסם כי הזוג גולן וגרינברג בדרך לחופשה רומנטית זוגית. גרינברג שיתפה את עוקביה כי למרות שלא פעם טסה לחו"ל, יש לה חרדה חוזרת מטיסות בדרך לנופש הזוגי.  "קמתי רומנטית מהרגיל באיחור של יום. כמה ימים שהם רק שלנו, בלי עבודה, הפסקה ממירוץ החיים שגוזל מאיתנו לא מעט".
 
"הילדים בידיים טובות וזה מה שחשוב", הוסיפה גרינברג, "אבא ואמא צריכים להתמלא, אהוב שלי איך מגיע לנו". רגע אחרי שחברו הטוב ליאור פרחי, מבכירי המוזיקה הים תיכונית בארץ, נפטר בגיל 53 לאחר שלקה בדום לב, הזמר אייל גולן ניסה לחזור אל השגרה והעלה סרטון מחדר הכושר בו הוא מתאמן, עם סרטון מאוד לא שגרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה