ויראלי

למי נטע ברזני תצביע בבחירות המוניציפליות בתל אביב?

נטע ברזני פרסמה הערב סרטון בו קראה לעוקביה להצביע מחר למפלגת הצעירים של תל אביב. "אנחנו רוצים לשמור על תל אביב צעירה ותוססת", אמרה. ברשימה של המפלגה מופיעים בין היתר אחותה הגדולה מור והשחקן יותם קושניר, בנו של אבי קושניר
רוני שיינר | 
נטע ברזני (צילום אינסטגרם)

נטע ברזני (25) משפיענית רשת ובוגרת תוכניות הריאליטי "המרוץ למיליון" ו"האח הגדול", פרסמה הערב פוסט בו היא מעודדת את עוקביה התל אביבים להצביע מחר למפלגת הצעירים. ברשימה של המפלגה רשומה בין היתר אחותה הגדולה, מור. 

"תל אביבים יקרים, מחר בחירות", פתחה ברזני, והמשיכה: "אנחנו רוצים לשמור על תל אביב צעירה, חיה, כיפית ותוססת. בשביל זה אנחנו צריכים לשים צ' בקלפי. אנחנו צריכים שהצעירים שלנו ירוצו קדימה, ינהיגו אותנו. ניפגש בקלפי".  
לפני חודש חשפה ברזני כי היא ובעלה, גרי דהן, מצפים לילד. לפני שלושה ימים שמה עלה לכותרות, לאחר ששיתפה כי סבלה מאבנים בכליות. "הריוניות תקשיבו, חשוב מאוד לשתות שני ליטר מים ביום! כנראה לא שתיתי מספיק. התוצאה, אבנים בכליות. בחיים לא היה לי ומסתבר שבהריון יש יותר סיכוי שזה יקרה".
 


על הסבל שעברה סיפרה: "הכאבים פשוט לא הגיוניים. הרופא אמר שזה כואב פי 10 מצירים. בקיצור תשתו כמה שיותר". 

בנוסף לאחותה הגדולה של ברזני, ברשימה של מפלגת הצעירים מופיעים גם השחקן יותם קושניר, בנו של אבי קושניר, וגם דן רושנסקי, איש חיי לילה ובוגר ריאליטי בעצמו: רושנסקי השתתף ב" אח הגדול" בשנת 2016. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה