ויראלי

סוכריות סקיטלס וספגטי בולונז: אנבוקסינג עזתי לחבילות הסיוע

שימוש ציני בחבילות הסיוע: ביום שבת האחרון, ירדן וארה"ב העבירו לעזה כ-38,000 ארוחות מוכנות שנפרסו על פני שלושה מטוסים. המשפיען העזתי חאזם סרור, שמחזיק בעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, העלה לטיקטוק סרטון אנבוקסינג בו הוא מסביר לצופים מה כוללת החבילה

מערכת ice | 
רפיח (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
חיל האוויר האמריקני הצניח השבוע לראשונה חבילות סיוע הומניטרי ברצועת עזה ובכך הפכה למדינה החמישית שהעבירה חבילות מזון לרצועה. משפיען הרשת העזתי חאזם סרור, עשה סרטון אנבוקסינג משעשע בו הוא מציג את החבילה שקיבל.
לפי הסרטון, כשפתח את החבילה נראה כי האמריקאים שלחו חבילת סוכריות של סקיטלס, תבשיל ספגטי עם בשר, כמה רטבים ותבלינים ואפילו מקלות לחם וגבינה. לאחר שטעם את מנת הספגטי הכריז בסרטון ואמר: "זה טעים". 
הסרטונים של סרור צברו יותר מרבע מיליון צפיות. בסרטון ויראלי נוסף שהועלה לרשתות, נראה תושב עזה זורק לפח את החבילה שקיבל בטענה שהוא לא צריך חבילות מאמריקאים שמשתפים פעולה עם ישראל במלחמה".
 
בבית הלבן הסבירו כי ההצנחות האוויריות יימשכו. עם זאת, בשבועות האחרונים התגברה התופעה של ביזת משאיות הסיוע. באחד המקרים, אירע אסון רב היקף בו לפי הפלסטינים נהרגו למעלה מ-100 בני אדם. בעקבות כך, עובדי סיוע טענו כי מדובר באמצעי לא יעיל, והמשלוחים שמוצנחים לא עונים על הצורך של יותר משני מיליון עזתים ברצועה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה