ויראלי

אומץ בהסברה: הבמאי הישראלי ויצא נגד נשיא ארצות הברית

בסוף השבוע התראיין ביידן לרשת NBC, ובראיון תקף את ראש הממשלה וטען שנתניהו גורם ליותר נזק מתועלת. הבמאי גיא נתיב לא נשאר אדיש למילותיו של ביידן, והעלה סטורי להסביר לנשיא ארצות הברית, כי הוא טועה

מערכת ice | 
גיא נתיב (צילום יח"צ)
הבמאי גיא נתיב, זוכה בפרס האוסקר מגיב בצורה יצירתית  לדבריו הקשים של הנשיא ג'ו ביידן על נתניהו, שטען כי ראש הממשלה גורם לישראל יותר נזק מתועלת. נתיב העלה תמונה של אזרחי ישראל מנופפים בדגל ישראל, כשבכיתוב למטה כתוב: "אנחנו לא הממשלה".
במאי הקולנוע האהוב נתיב, אשר מתגורר בארצות הברית יחד עם אשתו ג'יימי ריי ניומן, שביים את הסרט המוכר "גולדה", העלה סטורי לעמוד האינסטגרם שלו, תמונה עם שיר ברקע של ג'ון לנון: "Power Of The People". בתמונה נראים תושבים שמנופפים בדגלי ישראל ומחזיקים שלט שכתוב בו: "Tel Aviv, We Ain't Our Government".
 
מעל התמונה נתיב כתב בסטורי: "Bring Them Home", ואת המילה: "Stop". נתיב הוא במאי קולנוע מוכר ותסריטאי מבריק, המוכר גם בסרטו "Skin" אשר זכה בפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר בטקס פרסי האוסקר ה-91.
כמו כן, הבמאי מוכר בתור משמש הסברה לאומי בתקופה זו ומעלה מידי יום סרטונים ותמונות להעלות מודעות בנוגע לחטופים בעזה ולמלחמה ולזוועותיה מה-7 באוקטובר. באותה תמונה שהעלה נתיב הוא בא להסביר כי תושבי תל-אביב מתנגדים לראש הממשלה בדיוק כמו ביידן, ועושה הפרדה בין התושבים בארץ לממשלת נתניהו, למען מודעות עולמית המתגבשת לרעה כנגדנו בתקופה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה