ויראלי

מרגי: "אני נראה מאושר מאז שהכרתי אותך"

אנה זק חוגגת היום את יום הולדתה ה-23. מרגי, בן זוגה, שנמצא בלוס אנג'לס וצפוי להגיע בשבוע הבא לביקור בארץ, פרסם ברכה: "אף פעם לא פגשתי לב טוב וטהור כמו שלך. את יפה מבפנים ומבחוץ. ליבי מלא באהבה ואני שולח לך יום הולדת שמח מהאוקיינוס הרחוק"
רוני שיינר |  6
מרגי ואנה זק (צילום אינסטגרם)
אנה זק חוגגת היום את יום הולדתה ה-23. מרגי, בן זוגה, נמצא בלוס אנג'לס שם הוא מתגורר בחודשים האחרונים ועובד על קריירה בינלאומית. בשבוע הבא הוא צפוי להגיע לביקור בארץ. 
לפני זמן קצר מרגי שלח ברכה לזוגתו, ועשה זאת, כמקובל בימינו, דרך האינסטגרם: "כל החברים אומרים לי כמה אני נראה מאושר מאז שפגשתי אותך", כתב והמשיך: "זה לא שלא הייתי מאושר לפני, פשוט אף פעם לא פגשתי לב טוב וטהור כמו שלך. את יפה מבפנים ומבחוץ. ליבי מלא באהבה ואני שולח לך יום הולדת שמח מהאוקיינוס הרחוק". 
 
היום נודע כי אנה זק תצטרף לכוכבי "המורדים" בשתי ההופעות הקרובות שלהם בישראל. זאת, לאחר שנועה קירל שהייתה אמורה להשתתף במופע ביטלה מטעמי לו"ז.
מהלך זה גרר תגובות מרושעות ברשתות החברתיות. לפי פרסום של העיתונאי גיל משעלי, הוא גם הוביל לשיח בין בכירים בתעשיית המוזיקה בישראל, שאמרו: "בהתחלה זה היה נשמע כמו בדיחה, אבל זה לא. אנה אוכלת שאריות של נועה קירל, לא ברור מה עובר עליה". גורם נוסף תהה: "מה לה ולמורדים? איך היא משתלבת שם?".  
מי שיצאה להגנתה של זק זוהי דניאל גרינברג, שכתבה: "איזה תגובות מגעילות. איפה הפירגון? איפה אהבת החינם? מה עם לשון הרע? כבוד לבני אדם, איפה? למה אנשים ממשיכים לזרוע רוע בתוכנו ולא טוב? למה קשה לפרגן לבחירות שלא אתם בחרתם, או לפחות לסתום את הפה כשאתם לא מסכימים עם משהו?".  
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אנה את מקסימה והרבה הצלחה ושגיל משעלי ונועה קירל יקנאו (ל"ת)
    תאכלו את הכובע 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    די להוציא לשון..יסתומות ! (ל"ת)
    לא סחבק ש'ך 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    אשפה.
    ירו 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי זה הדביל הזה
    סגור
  • 2.
    חי
    חי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עושה באמריקה עובד בעגלות חחחח
    סגור
  • 1.
    צא כבר מהארון צא נמאס מהמשחק (ל"ת)
    דיי כבר די די 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • מאושר
    ניצן סחייק 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמא אני מאושר מההודעה שלך שהיא גם היחידה סוף סוף מישהו נורמלי בכל האתרי זבל האלה של העיתונות שבמקום להתעסק במלחמה מדברים על אחיין של מורה לשעבר
    סגור