ויראלי

נועה קירל ואנה זק במפגש חזיתי ראשון לאחר התביעה

נועה קירל ואנה זק נכחו הבוקר באירוע יוצרים של טיקטוק. השתיים מצאו עצמן תחת קורת גג אחת, לראשונה מאז הסכסוך המשפטי בין קירל לטיקטוק, סביב הכתרתה של זק כזמרת המובילה של השנה
רוני שיינר |  1
נועה קירל, אנה זק (צילום בלוסטון)
נועה קירל ואנה זק נכחו הבוקר באירוע יוצרים של טיקטוק. זה היה המפגש הראשון של השתיים, אחרי הגשת התביעה המשפטית של קירל כנגד הרשת החברתית. 
על פי עדי ראייה שנכחו במקום, כל אחת מהן הייתה בקומה אחרת, תוך שמירה על הפרדה מלאה. הן לא נפגשו ולא החליפו מילה ביניהן.  
 
כזכור, טיקטוק פרסמה שאנה זק נבחרה לזמרת המובילה של השנה, ולמעשה הדיחה את קירל מהפסגה. "פנינו אליהם כי אתה יכול לראות פיזית שזה נכון", חשפה קירל בראיון ל"אולפן שישי", "וכשטיקטוק לא מגיבים במשך חודש וחצי, אז זה מגיע למקום שאתה אומר, אני לא אתן שיעשו לי עוול". 
מאז הושגה פשרה בין הצדדים: התביעה הוסרה והרשת החברתית תכין סרט דוקו שילווה את קירל בהקלטת שירים חדשים לקראת ההופעה המתוכננת במדיסון סקוור גארדן. "יש לי את הערכים שלי ואת העקרונות שלי, שגם הובילו אותי להיות איפה שאני נמצאת היום, ואני לא אוותר עליהם", אמרה קירל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשים
    גדי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חח ועוד הן רוצות לנהל ולקבל תפקידי מפתח מתוקות מקומכן בבית לגהץ לכבס לקפל לסדר בארון. לשטוף לעשות קניות לפקר את השקיות ל סדר בארון לבשל ללהגיש לפנות לשטוף לסדר בארון את הכלים.ועוד ועוד.עכשיו תגידו לי איפה יש לכן זמן לשיר
    סגור