ויראלי

יהודה לוי בעסקת מיליונים: לאן יעבור עם דנה פרידר?

יהודה לוי רכש דירה בפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור אשר יוקם על שטח של 7.3 דונם בשדה דוב, במחיר של כ-68,400 שקל למ"ר שיסתכם ב-8 מיליון שקל בסך הכל. בנוסף, השחקן ישמש כפרזנטור לקמפיין של הפרויקט המדובר
מערכת ice |  1
יהודה לוי (צילום טל גבעוני)
פרויקט פינוי שדה דב תפס את כותרות החדשות במשך תקופה ארוכה, בין היתר משום שמדובר בקרקע שוות ערך באזור מרכזי בגוש דן. השחקן יהודה לוי רכש לאחרונה דירה באחד מבנייני היוקרה שיקומו על שטח זה, במחיר של כ-68,400 שקל למ"ר.
הפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור יוקם על שטח של 7.3 דונם, ויכיל 406 יחידות דיור בשני מגדלים בני 34 ו-15 קומות. הקרקע עצמה נרכשה באוגוסט 2021, והחברה שילמה עליה כ-1.14 מיליארד שקל. לוי נאלץ להיפרד מ-8 מיליון שקל עבור מיני פנטהאוז עם 3.5 חדרים באחת הקומות הגבוהות של המגדל הנמוך יותר. כמו כן, צוין כי לוי ישמש גם כפרזנטור של הקמפיין שיעלה במהלך החודש הבא.
 
אלי אביסרור, מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו: "בשם הפרויקט, אשירה, שמקורו בתנ"ך, בהקשר של שירת תהילה והודיה, טמונה הבטחה של איכות ומחויבות לצמיחה ולפיתוח, תוך שימת דגש על השפעה חיובית על הקהילה והסביבה. אשירה אינו רק שם של פרויקט נדל"ן, אלא גם המשך למסורת ולהשקפת עולם שהנחו את משה אביסרור, אבינו ז"ל, במהלך חייו ובקריירה שלו. מבין כל הפרויקטים הרבים שבנינו אנחנו רואים בפרויקט זה את פרויקט הדגל שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האמנתי
    קבוצת טיפש 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם פרסום תמורת יעני עסקה
    סגור