ויראלי

אנה זק ברכישת ענק: זה הפרויקט בו השקיעה מיליונים

הזמרת אנה זק רכשה לאחרונה דירה בפרויקט "איב - פארק צפון" של קבוצת ישראל קנדה, בשווי המוערך ב-5 מיליון שקל. הדירה עצמה היא בגודל של 92 מ"ר ומרפסת בשטח 13 מ"ר
מערכת ice |  2
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אנה זק, שרק לאחרונה זכתה בתואר הזמרת המובילה בישראל לשנת 2023 ע"פ דירוג של ספוטיפיי, קנתה לאחרונה דירה חדשה באחד המקומות המרכזיים ביותר בגוש דן. ע"פ פרסום של ערן סוויסה, זק התחדשה בדירת ארבעה חדרים במתחם מגורים חדש הנמצא צפונית לשכונת תל ברוך, על הפרק החדש.
הדירה היא חלק מפרויקט "איב – פארק צפון" של ICR מקבוצת ישראל קנדה, והיא בגודל של 92 מ"ר ומרפסת בשטח 13 מ"ר. שוויה המוערך עומד על 5 מיליון שקל. המתחם עצמו יכיל בריכת שחייה, חדר כושר, חדר מוזיקה ושלל חללים נוספים.
 
כמו כן, מוקדם יותר היום (רביעי) פורסם כי השחקן יהודה לוי רכש דירה חדשה בפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור , אשר יוקם על שטח של 7.3 דונמים, ויכיל 406 יחידות דיור בשני מגדלים בני 34 ו-15 קומות. הקרקע עצמה נרכשה באוגוסט 2021, והחברה שילמה עליה כ-1.14 מיליארד שקל. לוי נאלץ להיפרד מ-8 מיליון שקל עבור מיני פנטהאוז עם 3.5 חדרים באחת הקומות הגבוהות של המגדל הנמוך יותר. כמו כן, צוין כי לוי ישמש גם כפרזנטור של הקמפיין שיעלה במהלך החודש הבא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ישראל בתים לעשירים בלבד
    הומלס 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה
    סגור
  • 1.
    חתונה
    המשדך 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה לוי ויהודה זק צריכים להתחתן. נועה תמם ועמוס קירל ודנה אינטרנשיונל עם דנה פרידר. מה אתם אומרים?
    סגור