ויראלי

קורין גדעון מתרחקת מהדת? "לא צריכה לשנות מה שאני עושה"

לאחר שעוררה סערה עם הבישול הלא כשר סיפרה: "העניין לא היה שאני אוכלת שניצל עם פירה חלבי, פשוט לא הבנתי את התמיהה. זה שאני נשואה למישהו שגדל בבית חרדי לא אומר שאני צריכה לשנות את כל מה שאני עושה. כמו שלי לא מפריע שהם מתפללים שלוש פעמים ביום, ככה להם לא מפריע שאני אוכלת מה שבא לי"
מערכת ice |  2
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
באירוע השנתי של דוח המים שמקיים המותג שטראוס לתמי 4, קורין גדעון הגיעה והגיבה לביקורות הקשות שנשמעו לאחרונה נגד משפיעניות רשת ולא שכחה לתת עקיצה לטהוניה רובל שהייתה זו שיצאה למתקפה נגדן.
גדעון אמרה בצורה תקיפה: "לכל אחד מותר להחזיק את דעתו. כשאני איבדתי את העבודה שלי בטלוויזיה לא הפניתי אצבע מאשימה לאף אחד. בדקתי מה אני יכולה לעשות עם עצמי והדבר הכי טוב שקרה לי זה האינסטגרם, החיבור עם העוקבים שמצביעים עם הרגליים. וברור שמותגים ירצו להתחבר עם אנשים שיש להם חיבור לקהל. הפירה החלבי והשניצל? העניין לא היה שאני אוכלת שניצל עם פירה חלבי, פשוט לא הבנתי את התמיהה. זה שאני נשואה למישהו שגדל בבית חרדי לא אומר שאני צריכה לשנות את כל מה שאני עושה. כמו שלי לא מפריע שהם מתפללים שלוש פעמים ביום, ככה להם לא מפריע שאני אוכלת מה שבא לי".
 
כזכור, טהוניה אמרה בעבר: "בואו נדבר רגע על נושא שמרתיח אותי ומעצבן אותי ברמות כאילו מפגרות. אתם לא מבינים אפילו באיזו רמה אני עצבנית, כי האינסטגרם הזה השתלט על החיים שלנו, ואני יודעת את זה, נכון".
היא גם אמרה: "ואני לא נמצאת הרבה בדבר הזה שנקרא אינסטגרם. אני לא מאלו שעכשיו מעלות את החיים שלהן כל היום, אני לא מאלו שעכשיו יושבת ומוכרת לכם מוצר חרטה כזה או אחר כדי שתקנו ממני ואני גם לא מעוניינת להיות מוכרנית כי אני לא מוכרנית, בוא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרסום ממומן
    חולת תשומת לב 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קורין גדעון, חולת תשומת לב 360 מעלות
    סגור
  • 1.
    מעניין תתחת
    האמיתי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה היא בכלל צריכה לעניין אותנו מה היא זכתה באיזה פרס נובל
    סגור