ויראלי

הספארי בהתנצלות חריגה: "במזל נגרם נזק לרכב בלבד"

בספארי ברמת גן מסרו תגובה רשמית לאירוע החריג: "מפנזי, הקרנף החדש שהגיע אלינו לא מזמן מגן החיות ליל שבצרפת, פגע היום ברכב בו שהו אם ושני ילדיה. מדובר באירוע לא שגרתי בו נראה כי מפנזי נבהל מהרכב שנסע בנסיעה איטית בסוואנה, ופגע בצד הנהגת. אנו מצרים על החוויה הקשה שעברו האם וילדיה. במזל נגרם נזק לרכב בלבד"
מערכת ice |  4
קרנפים (צילום freepik)
רגעי אימה גדולים מאוד התרחשו היום (שלישי) בספארי ברמת גן, זאת לאחר שקרנף חדש בשם מפנזי, שהגיע רק לאחרונה מגן החיות בליל שבצרפת, תקף רכב משפחתי ובו אם ושני ילדיה שעצרו במקום כדי לצפות בו.
בספארי ברמת גן מסרו תגובה רשמיית לאירוע החריג: "מפנזי, הקרנף החדש שהגיע אלינו לא מזמן מגן החיות ליל שבצרפת, פגע היום ברכב בו שהו אם ושני ילדיה. מדובר באירוע לא שגרתי בו נראה כי מפנזי נבהל מהרכב שנסע בנסיעה איטית בסוואנה, ופגע בצד הנהגת. אנו מצרים על החוויה הקשה שעברו האם וילדיה. במזל נגרם נזק לרכב בלבד".
 
עוד נמסר: "לאחר התאונה המלחיצה נוסעי הרכב הגיעו למרפאת הספארי ושם הם טופלו ע"י צוות הספארי. מפנזי הגיע מגן חיות בו אין שטח פתוח כמו הסוואנה ואינו רגיל לתנועת רכבים. הצוות ששהה באיזור ליווה את מפנזי לגדרת האיקלום שם ימשיך בשגרת האימונים עד שיהיה מוכן לשוב לסוואנה".
לסיום הסבירו בספארי: "אנו מצרים על החוויה הקשה שנוסעי הרכב עברו בביקורם. כפי שציינו, מדובר באירוע חריג מאוד ונעשים כל המאמצים על מנת למנוע ממקרה כזה לחזור על עצמו בעתיד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    קרנף
    רחלי 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקרנף בתגובה. לא מבין מה אני עושה פה? כל מיני חיות עם עיניים גדולות עוצרות לידי ויצורים קטנים יוצאים מהחיות צועקים. אני רק רציתי להגן על עצמי מפחיד כאן בסאפרי של רמת גן
    סגור
  • 3.
    הלוואי שיתקרב לרכב שלנו (ל"ת)
    חגי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    שחררו אותו בסוואנת עזה (ל"ת)
    אחות 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    מה קרה?סוף סוף יש קצת אקשן בספארי המורדם הזה
    גילי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפחות עם אנשים באים לראות חיות מנומנמות וחוסר עניין תורידו את מחיר הכניסה.
    סגור