ויראלי

אייל גולן ואיתי לוי נתפסו: איפה בילו יחד צמודים מתמיד?

השניים כיכבו ברחבת הריקודים במסיבת יום ההולדת של שוהם אמסלם, אחד המיוצגים חברת "ליאם הפקות" של אייל גולן והתנהגו בצורה חמה אחד כלפי השני, ממש כמו פעם
מערכת ice | 
איתי לוי, אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אריה לייב אברמס)
הקאמבק של איתי לוי ואייל גולן הוא אמיתי ומרגש במיוחד. אתמול שני הזמרים שהיו בעבר חברים קרובים אך הסתכסכו בענק עד כדי נתק מוחלט, המשיכו את ההתקרבות וההתחממות ביחסים, כאשר שוב התאחדו במסיבת יום ההולדת של שוהם אמסלם, אחד המיוצגים חברת "ליאם הפקות" של אייל גולן.
כזכור, בליאם הפקות גם לוי היה חתום בתחילת דרכו כזמר צעיר ולא מנוסה. השניים שכאמור ממש עד לא מזמן התעלמו אחד מהשני ולא הרבו במילים טובות וחמות האחד כלפי השני, בדיוק סיימו את הסכסוך ביניהם ושוב מפרגנים בגדול.
 
חוץ מלהפגש במסיבה, שם אפילו נתנו נשיקה אחד לשני מול המצלמות, מסתבר על פי TMI כי הם אף בילו יחדיו כמה פעמים אחרונה. ואתמול (מוצ"ש) השניים כיכבו ברחבת הריקודים והתנהגו בצורה חמה אחד כלפי השני, ממש כמו פעם.
TMI חשפו כי על פי עדויות של מבלים במקום: "איתי נראה כמו מי שפגש את הזמר האהוב עליו". עוד פורסם כי ערב לפני, הם אף בילו ביחד במועדון "הקמינו" ברחובות, מקום בו גולן נוהג להעביר לא מעט ערבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה