ויראלי

מייקל לואיס בווידוי מצמרר: "ניצלתי בנס וקיבלתי את חיי במתנה"

לואיס העלה סטורי לאינסטגרם שלו בו דיבר בהרחבה על היום הנורא ופרסם לראשונה תמונות לא קלות מהפציעה וגם הסביר מה לקח איתו מאז: "לפני שנה בדיוק נפלתי ממפל באפריקה, מגובה של 24 מטרים, פחד הוא רק מחשבה ושחשיבה חיובית זה הדלק, שמשמעת לחזור להיות טוב יותר ממקודם זה המנוע"
מערכת ice | 
מייקל לואיס (צילום פאולינה פטימר)
רק לפני שנה, השחקן והדוגמן מייקל לואיס ראה את המוות מול העיניים והצליח לגרום לפניקה גדולה בקרב משפחתו וחבריו כאשר הובהל לבית חולים מקומי באיי סיישל, שם ערך צילומים ונפצע בעקבות תאונה. הוא עבר מאז תהליך שיקום ארוך וכעת הוא מרגיש נוח לדבר על האירוע שכמעט הסתיים באסון.
לואיס העלה סטורי לאינסטגרם שלו בו דיבר בהרחבה על היום הנורא ופרסם לראשונה תמונות לא קלות מהפציעה וגם הסביר מה לקח איתו מאז: "לפני שנה בדיוק נפלתי ממפל באפריקה, מגובה של 24 מטרים. ריסקתי את כף היד, שברתי את האגן ואת האף, וסדקתי את הגולגולת. ניצלתי בנס וקיבלתי את חיי במתנה".
 
הוא הסביר: "התובנה הכי חזקה מהפציעה, הניתוחים, השיקום ומהטראומה: שהזמן כאן קצוב ואנחנו כלום ושום דבר. שפחד הוא רק מחשבה ושחשיבה חיובית זה הדלק, שמשמעת לחזור להיות טוב יותר ממקודם זה המנוע. שאף אחד לא יעשה את תהליך השיקום בשבילי, זאת הדרך ושאסור לתת לאש הפנימית לדעוך, זה היעד".
הוא סיפר לא מזמן על הניצחון של אמו: "לא בגלל שהיא ניצחה סרטן כבר פעמיים, אלא בגלל שהיא תמיד שומרת על אופטימיות, לא מתלוננת ועם חיוך וזו יכולת נדירה מאוד שלמדתי לאמץ ממנה בתור ילד מתבגר - יאללה מאמא, עוד גידול, גם את זה את תנצחי, את פולנייה, קשה להרוג אותנו! אמרתי לה, אבל ראיתי שהיא לחוצה ושממש ממש לא בא לה על זה שוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה