ויראלי

כוכב האח הגדול בווידוי טראגי: "איבדתי חשק לחיות, אני בדיכאון"

קאזם חאליליה סיפר לעוקבים שלו: "אתם לא יודעים מזה אומר שלפעמים אין לי חשק לחיות. אז בבקשה אם מישהו רואה אותי בחוץ, תניחו לי. יש המון אנשים כמוני בדיכאון מאז ה-7.10 ובכלל. תטפלו בעצמכם, לכו לטיפול. לנפש אין כדור״
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
הנה צד שכנראה לא ממש הכרתם ביוצא ״האח הגדול״ של רשת 13, קאזם חאליליה, שמשתף היום [ראשון] בדמעות על ההתמודדות הקשה והיומיומית שלו עם דיסתימיה (מחלת דיכאון).
בין היתר מספר קאזם הדומע: “אתם שואלים קאזם איפה נעלמת? אני לא סנוב, פשוט יש לי דיכאון. לנפש אין כדור. תפסיקו לשאול אותי שאלות אישיות, אחר כך אני צריך להתמודד בבית. תניחו לי, אני מרגיש חנוק, אנשים שואלים אם אני בסדר ואני אומר להם שכן אבל אני לא בסדר".
 
לסיום הוסיף קאזם לעוקבים שלו: "אתם לא יודעים מזה אומר שלפעמים אין לי חשק לחיות. אז בבקשה אם מישהו רואה אותי בחוץ, תניחו לי. יש המון אנשים כמוני בדיכאון מאז ה-7.10 ובכלל. תטפלו בעצמכם, לכו לטיפול. לנפש אין כדור״.
לסיום סיפר: "איבדתי את החשק להכל, איבדתי מהמשקל, אני עושה את הסרטון הזה כי יש הרבה אנשים בדכאון, אז תפסיקו לשאול אותם שאלות אישיות, הכוונה טובה, אבל אז אני צריך להתמודד עם השאלות שלכם בבית, אתם לא יודעים מה זה אומר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממליצה על תרופה אנטי דיכאונית
    אזרחית 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליצה לך לבקש מרופא משפחה מרשם לתרופה אנטי דיכאונית כמו סרוקסט תחזור לעצמך לאחר כחודש אך תצטרך לקחת את התרופה זמן נוסף לפי המלצת הרופא. אין מה לחשוש מתרופות אנטידכאוניות כיוון שאינן ממכרות
    סגור