ויראלי

הגשר השלישי באורכו בעולם קרס, עשרות נעדרים: צפו ברגעי האימה

אסון בבולטימור: ספינת משא פגעה בגשר פרנסיס סקוט קי, הגשם השלישי באורכו בעולם, שקרס אל תוך המים, כמו גם הספינה שהחלה לעלות באש ושקעה אל קרקעית הנהר. כוחות ההצלה מחפשים אחר נעדרים, כאשר נכון לרגע זה יש לפחות 20 כאלה
מערכת ice | 
הגשר שקרס (צילום טוויטר @CLOCKru)
דרמה ענקית התרחשה היום (שלישי) בבולטימור, ארצות הברית, זאת לאחר שחלק מגשר פרנסיס סקוט קי, הגשם השלישי באורכו בעולם, קרס אל תוך המים, לאחר שספינה פגעה בו.
על הגשר היו מספר מכוניות ופועלים, ועל פי הרשויות המקומיות, יש לפחות 7 נעדרים שנפלו למים, אלא שעל פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, מדובר על לפחות 20 פועלים שהיו על הגשר בזמן הקריסה והם עדיין נעדרים.
 
האירוע, שהוכרז על ידי מחלקת הכבאות המקומית כ"אירע רב נפגעים", החל לפנות בוקר, בסביבות השעה 1:30 (שעון ארצות הברית), אז נמסר על ידי משמר החופים באזור כי ספינת משא שנשאה עליה מכולות התנגשה בגשר שמעל נהר פטפסקו, כאשר כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום.
מיד לאחר קריסת הגשר, צוללנים שהגיעו למקום החלו בחיפושים אחר נעדרים. כאמור, הרשויות מסרו כי בהמשך, הרשויות יישרו קו והודיעו כי לפחות 20 פועלים היו על הגשר תוך כדי הקריסה, כמו גם מספר מכוניות פרטיות שהיו עליו. עדיין לא ברור מה גרם לתאונה החריגה, אך על פי דיווחים בארה"ב, אותה ספינה עלתה באש לאחר הפגיעה בגשר ושקעה בנהר.
  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה