ויראלי

טורי ספלינג ודין מקדרמוט מתגרשים: מסמכי בית המשפט נחשפים

טורי ספלינג ובעלה דין מקדרמוט מתגרשים אחרי 18 שנות נישואין. במסמכים שהוגשו לבית המשפט, הפרידה הרשמית שלהם אירעה ב-17 ביוני 2023. באותו היום כתב מקדרמוט: "אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל מסע חדש משלנו"

רוני שיינר | 
טורי ספלינג (צילום אינסטגרם)
טורי ספלינג (50), כוכבת סדרת הנוער "בברלי הילס 90210", הגישה תביעת גירושין מבעלה, השחקן הקנדי דין מקדרמוט (57), לאחר 18 שנות נישואים. לפי מסמכים שהוגשו לבית משפט, ספלינג ציינה חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור כסיבה לפרידה.
תאריך הפרידה הרשמי שנרשם במסמכים הוא 17 ביוני 2023. עוד נכתב, כי ספלינג ביקשה מבית המשפט לפסוק מזונות ולבטל כל אפשרות לקבל ממנה תמיכה כלכלית נוספת. 

טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים 
בנוסף, ספלינג ביקשה משמורת פיזית בלעדית על חמשת ילדיהם הקטינים: ליאם אהרון (17), סטלה דורין (15), האטי מרגרט (12), פין דייווי (11) ובו דין (7), עם זכויות ביקור של מקדרמוט, שייקבעו בתאריך מאוחר יותר. במסמכים לא צוין האם לבני הזוג לשעבר היה הסכם ממון או לא, וספלינג טענה כי טרם נקבעו אופי והיקף הנכסים שלהם.
 
באותו תאריך שבו רשום יום הפרידה שלהם, מקדרמוט הודיע ​​בחשבון האינסטגרם שלו כי השניים החליטו ללכת כל אחד לדרכו: "בעצב רב ובלב מאוד מאוד כבד, אחרי 18 שנים ביחד ו-5 ילדים מדהימים, אני וטורי ספלינג החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל מסע חדש משלנו", כתב אז, ומחק לאחר מכן. 
היחסים בין ספלינג ומדרמוט ידעו במהלך השנים עליות וירידות. השניים אומנם חידשו את נדריהם במאי 2010, אך היחסים ביניהם נפגעו קשות לאחר שמקדרמוט הודה בפומבי כי ניהל רומן. במהלך אירוח בפודקאסט באוגוסט 2020 ספלינג התייחסה לשערורייה וחשפה את "הפחד הגדול ביותר" שלה לגבי מערכת היחסים שלהם.
"הייתי כאילו, הוא יבגוד בי, הוא יבגוד בי, הוא יבגוד בי", היא שיתפה. "אז כשזה קרה, הייתי כמו, 'תראה, תמיד חשבתי מהיום הראשון שהוא התכוון לבגוד בי,' וזה לא היה עליו, זה היה עלי. הייתי כמו, 'אוקיי, אני יודע שאני לא מספיק טובה', כך הרגשתי עם עצמי ויום אחד הוא יבין את זה והוא ימצא מישהי אחרת".
בנובמבר 2021 ספלינג שיתפה כרטיס חג באינסטגרם עם תמונה משפחתית. בלט בהיעדרו: מקדרמוט. לפי מקורב לזוג, לספלינג באותה העת עדיין היו "בעיות אמון עיקריות" והיחסים ביניהם לא חזרו למסלולם לאחר אותו רומן. המאבקים המתמשכים של מקדרמוט עם פיכחון נראו גם הם כבעיה מרכזית עבור הזוג לאורך השנים.
ובכל זאת, הודעת הפרידה של בני הזוג ביוני עדיין הפתיעה חברים קרובים, שהיו עדים לעליות ולמורדות של ספלינג ומקדרמוט לאורך השנים. "אם זה היה קורה לפני שנה, זה היה צפוי כי הדברים היו נוראים ביניהם", אמר מקורב. מקור שני הוסיף: "הם בהחלט ניסו בחודשים האחרונים, והדברים הרגישו הרבה פחות רעילים. הם גם עשו מאמץ להפוך חגים ואבני דרך למיוחדים והיו הרבה יותר בהתאמה זה עם זה".
בנובמבר, מקדרמוט חשף בפני ה"דיילי  מייל" פרטים על סיומן של 18 שנות נישואיהם. הוא שיתף כי בני הזוג כבר לא ישנו באותה מיטה, וכי נישואיהם התאפיינו ב"כעס וצעקות": "זה נגמר בכך ששתיתי חמישית טקילה כל לילה, שבעה ימים בשבוע, וחופן של משככי כאבים נרקוטיים לבד עם, אתה יודע, משפחה יפה בחדר השני", אמר. "לכך זה הוביל וזה מה שהוביל לשבר. לא יכולתי לעשות את זה יותר. לא יכולתי לחיות את החיים האלה יותר".
בחודשים האחרונים השניים המשיכו הלאה. מקדרמוט יוצא עם לילי קאלו, מנהלת בכירה בחברת תקשורת, בזמן שספלינג נצפתה בנובמבר מתנשקת עם ריאן קריימר, מנכ"ל חברת פרסום.
במרץ האחרון, מקדרמוט סיפר בראיון לתקשורת כי ספלינג היא עדיין "המעריצה הגדולה ביותר" שלו, וכי היא ממשיכה לתמוך בו מרחוק בשמירה על מסע הפיכחון שלו. הוא תיאר אותה כ"אכפתית", "אמפתית" וכמי ש"רוצה את הטוב ביותר עבור כולם" לפעמים "על חשבון האושר שלה".
"אתה יודע, היא רק רוצה שאהיה מאושר. שורה תחתונה. והיא אישה כל כך מדהימה ככה", אמר מק'דרמוט. "היא אחד האנשים הנדיבים ביותר שפגשתי בחיי". הוא הוסיף שספלינג וקאלו "מסתדרות בצורה נהדרת" והוא רואה את עצמו "מבורך" בכך שהאקסית והחברה החדשה שלו יכולות "להסתדר ולהתכנס למען טובת הילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה