ויראלי

צפו: מירב מיכאלי חושפת את השיחה האישית עם שרה נתניהו

האם האמירה שעוררה סערה כלל לא נבראה? עמית סגל: "מה שהדהים אותי זה לא הציטוט אלא זה שנאמר בפגישה עם מיכאלי". מיכאלי: "הכחשתי, זה לא נאמר ואני אגיד יותר מזה.."
דוד זולדן | 
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
אחרי סאגת שרה נתניהו והאמירה שעוררה סערה בקרב משפחות החטופים מתברר כי לכל מטבע יש צד נוסף ובריאיון של עמית סגל בערוץ 12 עם יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי הכחישה מיכאלי את האמירה שיוחסה להדלפה משיחה פרטית עם שרה נתניהו. סגל: "מה שהדהים אותי זה לא הציטוט אלא זה שנאמר בפגישה עם מיכאלי". מיכאלי השיבה: "הכחשתי, זה לא נאמר ואני אגיד יותר מזה.. אני לא אספר דברים שנאמרו בארבע עיניים". 
 


כזכור, בשיחה סגורה, שנועדה לרתום את אשת ראש הממשלה למאבק למאבק להשבת החטופים, דלפו דבריה של שרה נתניהו: "ראית כמה חטופים שחררנו? הם אפילו לא אמרו תודה". חטופים ששוחררו מהשבי זעמו על דבריה של שרה נתניהו וכתבו בחשבונותיהם ברשתות החברתיות: "סליחה שנחטפתי", "בפעם הבאה אממן לעצמי את החופשה בעזה". מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה אז: "שקרים והמצאות מופרכות"

אמנם מלשכת ראש הממשלה נמסר כי אלו "שקרים והמצאות מופרכות", אולם ההקלטה עוררה את זעם החטופים ומשפחותיהם והציגה את רעיית רה"מ באור שלילי בהקשר זה.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה