ויראלי

פיצוץ בוועדת חוץ וביטחון: משפחות חטופים נאזקו והתבצרו

משפחות חטופים נאזקו בתוך ועדת חוץ וביטחון כחלק מהחרפת המאבק להחלפת המכשול לעסקה שמבחינתם הוא ראש הממשלה
דוד זולדן | 
משפחות החטופים בכנסת (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
היום (ג') נאזקו משפחות חטופים בתוך ועדת חוץ וביטחון בקריאה לחברי הכנסת לא לצאת לפגרה, לא להמשיך בשגרה ולהצטרף למאבק להחזרת החטופים, ולהחליף את ראש הממשלה שמהווה את המכשול לעסקה. 
בין המשפחת שנאזקו בוועדה ולקחו חלק בהצהרה במוצאי שבת האחרונים להחרפת המאבק נגד נתניהו: אילה מצגר (מצגר), נעם דן (קלדרון), יעל ליצ'י (אנגל), נטע הימן מינה (אמה חזרה מהשבי) ופעילים ופעילות נוספים אשר קוראים לעסקה עכשיו והחלפת ראש הממשלה.
 
מהמשפחות נמסר: "חברי הכנסת צריכים לעשות הכל בשביל להחליף את ראש הממשלה שמהווה מכשול לעסקה. לא נאפשר לאף אחד לצאת לפגרה כשהמשפחות שלנו בשבי החמאס, לא ייתכן שנבחרי הציבור שכשלו בהגנה על יקירינו ינפשו - אם לחטופים אין חופש גם לנבחרי הציבור לא יהיה".
מוקדם יותר במהלך דיון סגור של ועדת חוץ וביטחון בקריה, התקיים דיאלוג בין שר הביטחון יואב גלנט לח"כ ניסים ואטורי במהלך הדיון על הצורך בגיוס בני הישיבות. ואטורי אמר כי "צריכים להיות מוכנים לקלוט חרדים כי כיום אין אפשרות לעמוד בדרישות הקיימות שהן לא כל כך גדולות. היחידות מלאות בעקבות המלחמה הדרישה גדלה מאוד ליחידות לוחמות" גלנט השיב בעוקצנות: "ח"כ ואטורי צודק - למרות שאני לא אוהב להגיד ואטורי וצודק באותו משפט". על כך הגיב ואטורי בעקיצה משלו: "גם אני אוהב אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה