ויראלי

ברשימה אחת עם עשירי העולם: טיילור סוויפט מיליארדרית

לפי דיווח של מגזין פורבס, טיילור סוויפט הפכה רשמית למיליארדרית בזכות סיבוב ההופעות העולמי שלה, קטלוג השירים וחמשת נכסי הנדל"ן שבבעלותה. לצדה ברשימה: סטיבן ספילברג, קים קרדשיאן, ריהאנה, מייקל ג'ורדן, אופרה ווינפרי ועוד
רוני שיינר |  1
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
על פי דיווח של פורבס שפורסם היום (ג'), טיילור סוויפט (34) הגיעה רשמית למעמד של מיליארדרית. 
כוכבת הפופ האמריקאית מופיעה ברשימת המיליארדרים העולמית של פורבס בפעם הראשונה עם שווי נקי מוערך של 1.1 מיליארד דולר, בעקבות ההצלחה העולמית של מסע ההופעות שלה, "Eras Tour".
 
הרווחים של סוויפט צפויים להמשיך ולעלות עם יציאתו הקרובה של אלבום האולפן המקורי האחד-עשר שלה, The Tortured Poets Department , שעתיד לצאת ב-19 באפריל. היא אחת המוזיקאיות הנדירות שצברו את עושרה בעיקר דרך המוזיקה שלה.
עושרה הושג הודות לשורת האלבומים שוברי השיאים שלה, כולל אלבומי "הגרסאות של טיילור" שהוקלטו מחדש, אותם החלה להוציא לאחר מחלוקת עם הסוכן Scooter Braun וחברת התקליטים הקודמת שלה, Big Machine Records, על זכויות היוצרים שלה. 
כפי שציינה בלומברג בשנה שעברה, המותג שלה הוא "בעיקרו קונצרן רב לאומי עם בסיס הלקוחות המסור ביותר בעולם".
באוקטובר הוערך כי ניתן לחלק את השווי הנקי של סוויפט לחלקים הבאים: קטלוג המוזיקה שלה שיצא מאז 2019, הכולל אלבומים חדשים וגרסאות שלה שהוקלטו מחדש המוערך בשווי של 400 מיליון דולר, והופעות הכוללות מכירת כרטיסים ומרצ'נדייז בסכום מוערך של 370 מיליון דולר.
על פי ההערכות, סוויפט הרכיבה את יתרת הכסף בפלטפורמות סטרימינג (99-120 מיליון דולר), חמשת נכסי הנדל"ן האישיים שלה (90-110 מיליון דולר), ותמלוגים ממכירות מוזיקה (כ-80 מיליון דולר).
על פי ההערכות, סיבוב ההופעות המתמשך שלה הוסיף 4.3 מיליארד דולר לכלכלה המקומית של ארה"ב במשך 53 התאריכים בהם הופיעה. הכרטיס הממוצע למופע עלה 254 דולר, כאשר רבים נמכרים בסכומים גבוהים יותר באתרי כרטוס משניים. בנוסף, משקיעים רוכשי הכרטיסים בנסיעות ובתלבושות מעוצבות. 
סוויפט גם הרוויחה לא מעט דרך הסרט שתיעד את המופע: הסרט הפך לסרט תיעוד ההופעות הרווחי ביותר בכל הזמנים עם למעלה מ-261 מיליון דולר שהכניסו בקופות, מאז הבכורה שלו ב-11 באוקטובר.
אמש זכתה סוויפט בתואר אומנית השנה בטקס פרסי המוזיקה של iHeartRadio לשנת 2024. היא נעדרה מהטקס ונאום הזכייה שלה שהוקלט מראש הוקרן בפני הנוכחים. "היי! רציתי להגיד תודה רבה לכל מי שהצביע לפרס הזה", אמרה סוויפט. 
סוויפט פנתה למעריציה: "זה לגמרי תלוי בכם לבחור איך אתם מבלים את הזמן שלכם, לאיזו הופעה אתם רוצים ללכת, לאיזו מוזיקה אתם רוצים לעשות את הפסקול של חייכם. ולכל מי שכלל אותי בבחירות האלה, אני כל כך, כל כך, כל כך אסירת תודה על כך".
היא הוסיפה: "יש לנו כל כך הרבה דברים מרגשים לפנינו. אני ממשיכה בסיבוב ההופעות, והכי חשוב, יש לי אלבום חדש לגמרי בשם  The Tortured Poets Department , שייצא ב-19 באפריל. אני לא יכולה לחכות לחלוק את זה איתכם."
לאחר שחרורו של האלבום החדש, סוויפט תחדש את סיבוב ההופעות שלה עם ארבע הופעות בצרפת, ותמשיך לאחר מכן את ההופעות באירופה עד חודש אוגוסט. לאחר מכן, היא אמורה לחזור לארצות הברית להופעות מאוקטובר עד דצמבר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לה עשתה הכל לגמרי בעצמה (ל"ת)
    אחת 04/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור