ויראלי

בת זוגו לשעבר של אליקו בצעד דרמטי: לאן נעלמה אחרי הפרידה?

שדרן רדיו 'לב המדינה' אליקו, ובת הזוג שלו לשעבר לירז ארז, הפרידו כוחות אחרי סכסוך גדול שפרץ ביניהם, זאת אחרי הפסטיבל הגדול סביב הלידה שלהם בשידור חי. כעת נודע שלירז יצאה בצעד דרמטי והחליטה למחוק את האינסטגרם שלה
מערכת ice | 
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם/ אליקו)
רק לפני חודש, הפסטיבל הכי גדול שנראה בחדר לידה מאז ומעולם התרחש, כאשר המדינה כולה סערה אחרי ששדרן רדיו 'לב המדינה' אליקו, אלי כהן (אליקו), ובת הזוג שלו לשעבר לירז ארז, הצעירה ממנו ב-28 שנה, שידרו את לידת בנם הראשון בשידור חי מבית החולים.
אלא, שאחרי הלידה וברית המילה בה נחשף שמו של הרך הנולד, ג'ון, נוצר משבר חריף מאוד ביחסים בין הזוג, שהובילו לפרידה כואבת, כשהם אף  החליטו לבטל את החתונה שתוכננה להיערך ב-4 ביוני.
 
היום (חמישי) פורסם ב-TMI לירז ארז בת ה-19 יצאה במהלך דרמטי אחרי שהחליטה שנמאס לה מהפרסום ומהסאגה סביב הפרידה, והיא החליטה לסגור את חשבון האינסטגרם שלה המונה עשרות אלפי עוקבים. נכון לרגע זה, את חשבון הטיקטוק שלה היא עדיין לא מחקה.
כזכור, ב"וואלה! סלבס" חשפו את הסיבה למשבר בזוגיות. מסתבר שלברית של ג'ון, רק בני משפחתו של אליקו הגיעו. לטענת אנשים שהיו באירוע: "אליקו צעק במהלך האירוע לאימא של לירז 'האירוע בבית שלי, אני אחליט את מי להזמין ואם לא טוב לכם אתם מוזמנים לעוף מכאן'. זאת לאחר שסבה של לירז לא הוזמן וכך גם יתר בני משפחתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה