ויראלי

צפו בתמונה: אליקו חושף לראשונה את התינוק ג'ון, ואיפה לירז?

שדרן רדיו לב המדינה חשף את הפעוט שנולד בשידור חי לעיני כ-25 אלף צופים. בסטורי שהעלה לרשת האינסטגרם הוא ציטט את שירו של מוקי "ילד של אבא". כשפניו של העולל מכוסות בסמיילי, כתב עליו אליקו: "אבא אוהב אותך יותר מהיקום. כשמך כן אתה"
מערכת ice |  1
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם/ אליקו)
כמה טלטלות ידע הזוג הוויראלי הזה. שדרן רדיו לב המדינה אליקו כהן ובת זוגו לירז ארז, שהביאו רק לאחרונה את בנם הפעוט ג'ון לאוויר העולם ומאז הספיקו כמעט להתגרש ושוב לחזור - חשפו את התינוק ברשתות החברתיות. בסטורי שהעלה שלשום (רביעי) כהן לחשבון האינסטגרם שלו, סיפק אליקו הצצה נוספת לתקופה החדשה בחייו. 
לאחר אירוסין, היריון, לידה ששודרה בשידור חי לעיני כ-25 אלף צופים, פרידה שהגיעה כמעט לבית המשפט וניסיונם של השניים לשקם את הזוגיות - הסטורי עלה בשעת לילה מאוחרת כשהוא חובק את בנו הקטן. בסטורי הוא ציטט את שירו של מוקי "ילד של אבא", וכתב: ""רואה בך אותי, את הילד שהייתי בעצמי וכל מה שקורה לך מרגיש כאילו לי, ללמוד שוב מחדש מה אני ומי".

 
אליקו הוסיף: "ג'ון יפה שלי ברוך הבא, אבא אוהב אותך יותר מהיקום. כשמך כן אתה, ג'ון נשמה". השדרן הוותיק דאג לכסות את פניו של התינוק עם אימוג'י ענק. האם הטרייה טרם העלתה תמונה בעצמה ולא כל כך בטוח שהיא תעשה זאת בקרוב, אחרי שהשבוע היא העלימה את האינסטגרם שלה ולא בטוח שהיא תחזור לפעילות ברשת החברתית בקרוב.
​​
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדם דוחה ברמות (ל"ת)
    שי 04/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור