דיגיטל וטק

אינסטגרם במהלך דרמטי: גם אתם נחשפתם להודעה החריגה?

מטא תספק לגולשי הרשת החברתית צעדי בטיחות חדשים, הכוללים כלים להגנה מפני חשבונות החשודים בהתחזות או הונאה. למשל, כאשר אדם חשוד יבקש לעקוב אחריכם, תקבלו התראה על כך ותוכלו לבחור אם לאשר אותו או לא. התהליך יכול גם עדכון של הגדרות הבטיחות והפרטיות
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
חברת Meta (מטא) מודיעה הבוקר (ראשון) על השקת צעדי בטיחות חדשים, לרבות כלים להגנה מפני חשבונות החשודים בהתחזות או הונאה וכלים נוספים לאבטחת חשבונות אינסטגרם: בין היתר, תינתן אזהרה מפני עוקבים חשודים: אינסטגרם תציג הודעת אזהרה אם חשבונות החשודים כמתחזים לאדם או עסק מבקשים לעקוב אחרי אדם אחר. הכלי נבדק בסוף שנת 2022 ונמצא כי בכ-50% מהמקרים, אנשים דחו בקשות חשודות.
אזהרה מפני הודעות מחשבונות החשודים בהונאה: אינסטגרם תזהיר אנשים מפני חשבונות החשודים בהונאה המנסים ליצור איתם קשר בהודעות (DMs). גם כלי זה נבחן בסוף שנת 2022, ובכ-40% מהמקרים אנשים דחו הודעות חשודות. בנוסף, תינתן אזהרה מפני קישורים חשודים. אינסטגרם תזהיר מפני קישורים טרם פתיחתם, אם הקישור נשלח מחשבון חשוד. הכלי, שנבחן בעבר, הוביל לירידה של 45% בלחיצה על קישורים חשודים.

אזהרה מפני עוקבים חשודים. צילום מסך של מסכי הבטיחות החדשים שיופיעו באינסטגרם (צילום: Meta)
 
אינסטגרם תשלח לאנשים התראות או תזכורת לעדכון הגדרות הבטיחות והפרטיות, בכל פעם שהם יתויגו או יאוזכרו על-ידי חשבון שאינם עוקבים אחריו. תהליך זה יכלול עדכון של הגדרות הרילס, הגדרות ההודעות, בקרת התוכן הרגיש וכלים להגבלת זמן השימוש באפליקציה. כלים אלה זמינים כעת ברחבי העולם, לרבות בישראל.

אזהרה מפני קישורים חשודים. צילום מסך של מסכי הבטיחות החדשים שיופיעו באינסטגרם (צילום: Meta)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה