ויראלי

אופירה אסייג מתעלמת מהשותף החדש? "אל תקשיב ללוינסון"

לאחר שלוינסון הביע ספקות כלפי יוסי כהן, אסייג פנתה לראש המוסד לשעבר ואמרה לו: "אל תקשיב ללוינסון, אני ערכתי סקר ואתה רץ עד הסוף וזוכה כמו גדול. אני אגיד לך יותר מזה. הוא אומר לך שאתה לא גיים צ׳יינג׳ר, אני אומרת שאתה התשובה היחידה לכל מי שמחפש פתרון"
מערכת ice |  2
אופירה ולוינסון (צילום קשת 12)
כשאיראן מאיימת לפתוח במערכה נגד ישראל על רקע החיסולים האחרונים וכשהמלחמה בעזה נמשכת ולא מגיעה עדיין לנקודת הכרעה, ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, התארח אמש (שישי) בתכנית "אופירה ולוינסון" של קשת 12, שם סיפר על התרחישים האפשריים.
כהן אמר לשניים: "איראן הכריזה פורמלית ובגלוי על הצורך להשמיד את מדינת ישראל. אנחנו עושים כל מה שניתן כדי שזה לא יקרה. בעולם הנוכחי שבו איראן מנסה מבצעית ואופרטיבית לפעול כנגדנו, סיכול ממוקד שכזה אמור להסיר את האיום ולא להגביר אותו. לכן אני רוצה להעריך שמה שראינו בסוריה, מונע פגיעה במדינה ולא מגביר אותה. לעניין הדאגה, אני חושב שצריך לשמוע בקשב רב לא רק להכרזות מלחמתיות מטעמה של איראן ונסראללה, אלא להיות מאוד ערוך ודרוך גם לתרחיש כזה. ההיערכות והדריכות היא בעיקר צה"לית. התקופה בכלל היא לא תקופה רגועה".
 
על נושא החטופים אמר: "אני רוצה להאמין ומשוכנע שממשלת ישראל על כל שריה ומרכיביה רוצים בהשבת החטופים. זה יעד אסטרטגי, לא פחות מכך. כל החטופים והחטופות חייבים לשוב במהרה לשטח מדינת ישראל, מצבם לא ישתפר ככל שתארך המלחמה. מצד שני צריך להשלים את המערכה. לעניין אורך החבל שיינתן על ידי הדרג המדיני, כשאתה נושא ונותן אתה רוצה להיכנס לחדר בידיעה מה מותר ואסור לך".
הוא נשאל למה הוא לא בין מקבלי ההחלטות בנושא: "אני חושב שזה לא שאלה שצריכה להיות מופנית אליי, מאחר שהתנדבתי להיות בכל המערכות האלה. ראש הממשלה לא רוצה אותי? לא יודע. אני מציע באמת לשאול אותו, קשה לי להעריך. העניין הזה של אם אני גם היום יכול לסייע במשא ומתן, אני אומר בפה מלא - כן".
לאחר שלוינסון הביע ספקות, אסייג פנתה לכהן ואמרה לו: "אל תקשיב ללוינסון, אני ערכתי סקר ואתה רץ עד הסוף וזוכה כמו גדול. אני אגיד לך יותר מזה. הוא אומר לך שאתה לא גיים צ׳יינג׳ר, אני אומרת שאתה התשובה היחידה לכל מי שמחפש פתרון״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האיש נחשף כשמאלן וכחסר אמינות. (ל"ת)
    זה כי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הסתומה או9ירע לוחצת על שקמה ברסלר לחזור לה9גנות
    משה 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפגינים בזמן מלחמה. בושה.
    סגור