ויראלי

אליקו ולירז בקאמבק משוגע? התמונות החושפניות יוצאות לאור

אחרי הלידה הויראלית וביטול החתונה, הפגישה עם עורכי הדין, הסרת העוקב ההדדית והפרידה המתוקשרת, השניים ממשיכים לשים את המחלוקות מאחור ואף צולמו הבוקר בבית קפה בראשון לציון כשהם צמודים במיוחד ומתנשקים בלהט
מערכת ice |  1
אליקו וארוסתו לירז ארז (צילום אינסטגרם/ eliko_91fm)
האם אליקו ולירז בדרך לקאמבק מהסרטים? אחרי הרבה טלטלות שידע הזוג הוויראלי הזה. שדרן רדיו לב המדינה אליקו וזוגתו הצעירה לשעבר, שהביאו רק לאחרונה את בנם הפעוט ג'ון לאוויר העולם ומאז הספיקו כמעט להפרד ושוב לחזור, כעת מגיע תיעוד חושפני שמראה שהיחסים שוב מתחממים.
על פי ערב טוב עם גיא פינס, נראה שהמשבר מאחוריהם, כאשר אחרי הלידה הויראלית וביטול החתונה, הפגישה עם עורכי הדין, הסרת העוקב ההדדית והפרידה המתוקשרת, השניים ממשיכים לשים את המחלוקות מאחור ואף צולמו הבוקר בבית קפה בראשון לציון כשהם צמודים במיוחד ומתנשקים בלהט.
 
לאחר אירוסין, היריון, לידה ששודרה בשידור חי לעיני כ-25 אלף צופים, פרידה שהגיעה כמעט לבית המשפט וניסיונם של השניים לשקם את הזוגיות - הסטורי עלה בשעת לילה מאוחרת כשהוא חובק את בנו הקטן. בסטורי הוא ציטט את שירו של מוקי "ילד של אבא", וכתב: ""רואה בך אותי, את הילד שהייתי בעצמי וכל מה שקורה לך מרגיש כאילו לי, ללמוד שוב מחדש מה אני ומי".
 
אליקו הוסיף: "ג'ון יפה שלי ברוך הבא, אבא אוהב אותך יותר מהיקום. כשמך כן אתה, ג'ון נשמה". השדרן הוותיק דאג לכסות את פניו של התינוק עם אימוג'י ענק. האם הטרייה טרם העלתה תמונה בעצמה ולא כל כך בטוח שהיא תעשה זאת בקרוב, אחרי שהשבוע היא העלימה את האינסטגרם שלה ולא בטוח שהיא תחזור לפעילות ברשת החברתית בקרוב.
​​
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל
    יקי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכסה
    סגור