ויראלי

אופירה אסייג החלה בחגיגות בר המצווה לבנה. ומי נעדר מהאירוע?

חגיגות בר המצווה של אריאל, בנם של אופירה אסייג וגיל מנקין, החלו הבוקר, כשבני המשפחה התייצבו בהרכב מלא בבית כנסת בצפון תל אביב וחגגו באירוע מצומצם אליו הוזמנו ילדי הכיתה וחברים קרובים של הזוג. בלט בהיעדרו: החבר והשותף לשעבר, אייל ברקוביץ'
רוני שיינר |  1
אופירה אסייג, גיל מנקין ואריאל (צילום אור גפן)
אופירה אסייג ובעלה גיל מנקין חוגגים היום (שני) בר מצווה לבנם, אריאל. החגיגות נפתחו הבוקר במתכונת מצומצמת, בטקס עלייה לתורה בבית כנסת בצפון תל אביב.
 
בין הנוכחים היו בני משפחה וחברים קרובים: פנינה רוזנבלום, לאה וצחי שנירר, דידי הררי, דנה אשכנזי ואלי טביב, אנדי רם, אורטל עמר, והפרוד הטרי, איש העסקים רוני מאנה. על האירוע הופקדה חברתה הטובה של אסייג, המפיקה אירית רחמים. 

פנינה רוזנבלום, אופירה אסייג ולאה שנירר (צילום: אור גפן)
בלט בהיעדרו: אייל ברקוביץ, עד לפני מספר חודשים חבר קרוב ושותף מקצועי של אסייג. השניים נמצאים בנתק מוחלט מאז החלטתו של ברקוביץ' להפסיק ולהגיש את התוכנית "אופירה וברקו" לצדה של אסייג, ולעבור לרשת 13. 

אופירה אסייג ודידי הררי (צילום: אור גפן)
האירוע השני, אליו תוזמן כמות אורחים גדולה משמעותית, כ-350 אורחים שנבחרו בקפידה, יתקיים בהמשך היום במסעדת פופ אנד פופ, של השף שחף שבתאי. לאירוע הזה צפוי גם להגיע השותף החדש של אסייג לתוכנית, חיים לוינסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחחחחחח
    אריה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלה בחגיגות בר המצווה..................חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור