ויראלי

גירל פאוור: המוזיקאית הצעירה מפתיעה בשיתוף פעולה יוצא דופן

יוצרת התוכן דורין אור חשפה בערוץ היוטיוב שלה את סדרת הרשת "מתנצלת", המתמקדת במערכות יחסים רומנטיות מחייה. היא תשתף פעולה עם נשים רבות שצפויות לחבור אליה במסגרת הפרויקט. ביניהן טהוניה רובל, קסניה טרנטול ושר פיטנס

מערכת ice | 
דורין אור (צילום רון יחזקאל)
לאחר חשיפת הסדרה והסינגל "מתנצלת" ששוחררו לרשתות חברתיות ורדיו קיבלה המוזיקאית ויוצרת התוכן דורין אור פידבקים רבים מנשים שהתחברו והעריכו את נושאי הפרקים בסדרה. בעקבות התגובות החליטה דורין לקחת את הפרויקט צעד קדימה ולהפיק פרקים חדשים בשיתוף פעולה עם תשע נשים, מעולמות הביוטי ומתחומים עסקיים.
הנשים שנרתמו לפרויקט יחלקו את החוויה האישית שלהן בתחומים שונים מהחיים, כשמטרת הסדרה היא להראות כיצד חוויות מטלטלות בעצם מעצבות את הנשים שהן היום. הנשים שיתפו את דורין בסיפור מעברן, חלק מהבנות היו שותפות גם כן בכתיבה. הנשים שישתתפו בסדרה הן מיכל אנסקי, טהוניה רובל, אורין ג'ולי, מירן בוזגלו, קסניה טרנטול, עדן סבן, שר פיטנס, גל גונן ונטע צ׳רנר.
 
נושאים עליהן תהיה התמקדות במהלך בסדרה: התעללות מינית בילדות, בעיות פוריות, שייכות, מערכות יחסים רעילות, מציאת בית פנימי, תהליכי גיור ועוד. אור מספרת שהרעיון ליצירה סדרה הגיע לאחר סדרה של קשרים רומנטיים וחוויות חיים שהכאיבו וגרמו לה לפנות למוזיקה. בין הסיפורים שחלקה, בן זוג אשר צילם אותה ללא הסכמתה מקיימים יחסי מין והשתתפות בריאליטי על חייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה