ויראלי

גם איראן לא תעצור אותם: כוכבי "האח הגדול" מתכוננים לחופה

טליה עובדיה, כוכבת "האח הגדול" שזכתה במקום הראשון בגמר ובמיליון שקלים, תינשא הערב לבחיר ליבה, שחף רז, אותו הכירה במסגרת צילומי התוכנית. ההכנות לחופה בעיצומן: לפני זמן קצר שוחררו תמונות ראשונות של הזוג בבגדי חתן וכלה
רוני שיינר | 
טליה עובדיה (צילום עידן חסון)
טליה עובדיה, זוכת גמר "האח הגדול" לשנת 2022, תינשא הערב לבן זוגה, שחף רז, אותו הכירה במסגרת צילומי הריאליטי.
השניים החלו בהכנות לקראת החופה, שתתקיים מול 800 מוזמנים. לפני זמן קצר הם הצטלמו כשטליה לבושה בשמלת הכלה בעיצובו של אלון לבנה, ושחף לבוש בחליפה של POLGAT. סך הכל מתכננת עובדיה להחליף שלוש שמלות לבנות במהלך הערב. 

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: עידן חסון)
על החלק האומנותי בחתונה תנצח להקת טיפקס. במסיבת ה"אפטר" יתקלט אחיה הצעיר של טליה, שחר עובדיה. שלושת האולמות בבית השמחות "לאגו" בראשון לציון שוריינו על ידי בני הזוג, כאשר האורחים ינדדו מאולם לאולם לאורך הערב. 
 

טליה עובדיה ושחף רז ברגע המפגש (צילום: עידן חסון)
במוצאי שבת, טבלה עובדיה במקווה. לאחר מכן שיתפה: "אומרים שתפילותיה של אישה אחרי שטבלה מגיעים גבוה מאוד ונקרעים שבע הרקיעים. אני מאחלת לכל עם ישראל שנדע ימים טובים יותר, ביטול גזרות רעות, שהחטופים והחיילים יחזרו הביתה בשלום, שיחוסלו כל אויבנו ושבעזרת השם נזכה לגאולה במהרה. המצב כרגע מלחיץ ומפחיד אבל תזכרו, שהקדוש ברוך הוא איתנו ושאף אחד לא יכול עלינו".  
 
בערב למחרת, ערכה עובדיה ערב הפרשת חלה מצומצם, אליו הזמינה את קרובות משפחתה ואת חברותיה הקרובות ביותר ביניהן עינב בובליל, מאיה קיי, נטלי דדון, ליאל אלי, אן זיוי, אור שפיץ וספיר קשתי.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה