ויראלי

אביב גפן נזכר: כשיהונתן גפן לקח אותו (בטעות) לסרט פורנו

אביב גפן התארח בפודקאסט של אמו ובנו הבכור, ושיתף בערב אחד שזכור לו בתור ילד, כשאביו, יהונתן גפן, החליט לבלות איתו ועם אחותו שירה זמן איכות בקולנוע. טעות בהבנה של שם הסרט הובילה את השלושה להקרנה של סרט פורנו. "הוא טעה בתוכן, וזה מסביר מאוד את אבא, כוונות טובות- תוצאה פחות", סיכם אביב
רוני שיינר |  2
אביב גפן (צילום All in)
אביב גפן התארח בפודקאסט המשותף של אימו, נורית גפן, ובנו הבכור דילן, מבית All in. במהלך השידור, שוחחו השלושה על בעלה לשעבר של נורית, אביו של אביב וסבו של דילן, יהונתן גפן ז"ל. 
"זה סיפור אחד המצחיקים ששמעתי אי פעם, סיפור הטרזון", הכריז דילן והפנה את זכות הדיבור לאביו, שסיפר: "הסרט, אוקיי. אני ושירה (אחותו של אביב) היינו מאוד קטנים, גרנו בהוד השרון ואבא תמיד היה לו איזה רגשי אשמה שהוא לא מספיק משקיע. היו לו כזה הארות 'רגע, איפה אני כאבא". 
 
גפן המשיך וסיפר: "יום אחד אני ושירה ישנו, היה כבר חצות ואבא העיר אותנו בלילה, היו לנו לימודים, כן? 'שירה, אביב, קומו, הולכים לסרט קולנוע'. בחוץ לילה, כבר חצות, ואנחנו נסענו עם אבא שלי בהוד השרון, לבית קולנוע, לסרט טרזן". 
 
אביב גפן מתארח בפודקאסט של נורית גפן ודילן גפן, מבית All in 
"מגיעים לקולנוע, יושבים, הקולנוע די שומם, חוץ מכמה אנשים די מוזרים שם בקהל, ומתחיל הסרט טרזן, והוא מתחיל עם שוט של אנימציה של טרזן, שבעצם החבל זה איבר מין זכרי מאוד גדול. תוך שניה הבנו שזה טרזון, סרט פורנו באנימציה, ואבא שלי הסתכל ככה ולא האמין שזה הסרט, ישר אביב 'שירה, אביב, בואו, הולכים'. הוא טעה בתוכן, וזה מסביר מאוד את אבא, כוונות טובות- תוצאה פחות". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אביב גפן מספר על אביו שלקח אותו ואחותו לסרט לא לגילם
    א.א.חיפה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טעה אביב שסיפר על שיקול דעת של אביב שלקח אותם לסרט לא לגילם. ממש עצוב שאביב מספר דבר שמבייש כל אב. ממש מדוע כל דבר חייבים לבםר עוד במיוחד לא יוכל לעלות מה הרגיש . אביב רק מבייש ומעליב.
    סגור
  • 1.
    אני שרופה על אביב גפן
    אחת 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא תמיד מצחיק אותי
    סגור