ויראלי

שניר וספיר השלימו? נחשף תיעוד מרגש שלא משאיר ספק

אחרי שלא נכחה בחתונה של אחיה, סרטון נחשף בו האחים נראים ביחד באירוע משפחתי כחלק מחגיגות חג הפסח. אמנם, לא נראתה אינטראקציה בין השניים, אך ספיר ושניר נראו נינוחים ועם מצב רוח טוב

מערכת ice |  1
ספיר בורגיל (צילום אינסטגרם)
על פי עמוד "Bidur Time", סרטון שיצא היום (שבת), חושף בילוי משפחתי של משפחת בורגיל המורחבת, כשבסרטון נצפו מבלים בבריכה שניר וספיר, לא רבים, אלא נהנים מבילוי משותף בהרמוניה, רוקדים וצוחקים.
הסרטון המרגש, אולי שם סוף לריב התקשורתי בין שני האחים, שנכנסו לתוכנית האח הגדול מסוכסכים, השלימו וריגשו מדינה שלמה. לאחר שזוג האחים יצאו מהתכונית, שניהם עם זוגיות חדשה, האחים רבו שוב. כזכור, שניר ושי התחתנו, כשספיר הוזמנה ברגע האחרון דרך שי לי עופרי והחליטה שלא להגיע. בנוסף, לאחר החתונה המדוברת, ספיר התראיינה עם בן זוגה אברהם ולא יכלה להסתיר את הדמעות כשנשאלה על הריב.
 
בנוסף, בסרטון נצפו גם בני הזוג, אברהם אקלום ושי לי עופרי מבלים ביחד עם כל המשפחה. בזמן ששניר וספיר היו בבריכה, אברהם נצפה מדבר עם קרוב משפחה ושי לי עופרי, משתזפת בצד. כמו ספיר ושניר, שחלקו מרחב אבל שמרו על מרחק יחסית גדול אחד מהשנייה באירוע, כך נצפו גם אברהם ושי, כל אחד נצפה בקצה אחר מסביב לשולחן.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא חושבת שהם דיברו שם (ל"ת)
    מישל 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור