ויראלי

השחקנית הישראלית חושפת: "פחדתי ללכת ברחוב, לדבר עברית"

הכוכבת דר זוזבסקי, החולקת את זמנה בין תל אביב לניו יורק, שיתפה במהלך ראיון שהתקיים עמה כיצד התמודדה עם אירועי ה-7 באוקטובר בגולה: "היו הפגנות של פרי פלסטין מתחת לבית שלי". על חברתה שלומית מלכה: "היא הרגיעה אותי". וגם: איך נרתמה למאמץ המלחמתי?

מערכת ice |  1
דר זוזובסקי (צילום שוקה כהן)
דר זוזובסקי, כוכבת סדרת הטלוויזיה "קורדרוי" מבית הוט, הייתה כבר עם כרטיס טיסה ביד חזרה לישראל כאשר התבשרה על מה שקרה ב-7 באוקטובר. השמיים נסגרו וטיסתה אשר הייתה אמורה להמריא יומיים לאחר מכן, ב-9 באוקטובר בוטלה והיא נאצלה להישאר בארץ זרה, רחוקה מהבית.
אמש (רביעי) בראיון ל-N12 חשפה את המציאות אליה נקלעה לאחר מתקפת הפתע של חמאס על ישראל, וסיפרה כי חוותה חרדה ולא יצאה מהמיטה בימים הראשונים לאחר שהחלה המלחמה. "פחדתי ללכת ברחוב, פחדתי לדבר עברית, היו הפגנות של פרי פלסטין מתחת לבית שלי". לדבריה, שלומית מלכה, חברתה הטובה ששהתה איתה בניו יורק עזרה לה במהלך התקופה המאתגרת: "היא הרגיעה אותי ואני הרגעתי אותה, עברנו את התקופה הזו ביחד וחיזקנו אחת את השנייה".
 
בהמשך הראיון שיתפה גם כי לא הצליחה להמשיך לעבוד כרגיל והחליטה לקחה הפסקה: "גם אישית וגם נפשית הייתי צריכה שנייה. לא ידעתי איך ממשיכים לעבוד כרגיל, לקחתי ממש הפסקה וניסיתי להבין מה קורה סביבי". יחד עם זאת, לטענתה היו גם הרבה פרויקטים שבוטלו לא מבחירתה וכעת היא ממתינה לקבל עדכון לגבי עתידם.
זוזובסקי נרתמה גם היא למאמץ המלחמתי, במסגרת מפגן הערבות ההדדית מאז החלה המערכה. "אם זה הסברה ברשתות או ממש ללכת להפגנות בניו יורק ולהתנדב". היא אף לקחה חלק בהקמתה של אנדרטה לנפגעים: "הקמנו סוג של אנדרטה באמצע סוהו בניו יורק שהגיעו אליה מלא אנשים במשך שבוע". יחד עם זאת היא ציפתה ליום בו תוכל לשוב לישראל: "היה מאוד מרגש אבל חיכיתי לחזור". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מזדהה איתה כל כך
    יוליה 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפחיד, פשוט מפחיד מה שקורה בארה"ב ובאירופה בימים אלו
    סגור