ויראלי

הצל מתפוצץ על נתניהו: "בחרנו ימין וקיבלנו שמאל"

יואב אליאסי, "הצל", תקף ברשתות החברתיות את ראש הממשלה וכתב: "שלושה חודשים אתה מבטיח לנו שניכנס לרפיח. שלושה חודשים של הבטחות ועוד הבטחות ודיבורים בלי מעשים... למה אתה עוד מחכה?"
מערכת ice |  2
הצל-יואב אליאסי (צילום אינסטגרם/ יואב אליאסי)
היום בבוקר (שני), יואב אליאסי "הצל" שיתף באינסטגרם פוסט בו כתב את דעתו על התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "שְשְש לא נעים לי להפריע לראש הממשלה בחג,
אבל רק רציתי לעדכן אותו שבצפון חוגגים את החג בממדים, לאחר מטח כבד מאוד של 18 רקטות של חמאס מלבנון על קרית שמונה. כן כן, חמאס מעזה, זוכר את עזה? זוכר את חמאס?"
הצל המשיך לתקוף: "אם כבר מדברים על עזה, שנספר לכולם מה היה שם אתמול? כבר שלושה חודשים אתה מבטיח לנו שניכנס לרפיח. שלושה חודשים של הבטחות ועוד הבטחות ודיבורים בלי מעשים... למה אתה עוד מחכה? למה רק דיבורים? למה אנחנו בוחרים ימין ומקבלים שמאל, אדוני ראש הממשלה? למה, למה, למה?! יכולנו לכבוש את רפיח כבר עשר פעמים בזמן הזה".
 
הצל מסיים את הפוסט בעוד אמירות חריגות: "איך החמאס צוחקים עלינו ומוציאים סרטוני חטופים כדי להראות שהם לא סופרים אותנו איזו בושה! נמאס לנו כבר מדיבורים ריקים. אנחנו לא מטומטמים, או אולי כן. טוב עזוב לא נעים להרוס את החג. לא משנה, תחזור לישון".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הצל שכח דבר אחד
    נתן הראל 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיות ריאליסט
    סגור
  • 1.
    הצבעת לכלוםניק וקיבלת כלום.
    קרעי עבד עברי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הקשר ימין שמאל?
    סגור