ויראלי

דורון מירן מתרגש: "צוחק מי שצוחק אחרון"

דורון מירן כתב באינסטגרם שלו: "מקווה שעשיתי לכם עונה יפה בגולסטאר ונהנתם, רק באהבת חינם,הכל בצחוק ובאהבה, תודה לכם על אהבה ודאגה ואכפתיות שאין דברים כאלו, אני מקבל הכל באהבה ואני יודע שאתם דאגתם לי והצפתם אותי בהודעות של דאגה. שיצחקו כולם גולסטאר זה הלב שלי ושלכם, וצוחק מי שצוחק אחרון"
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
אחרי שדורון מירן ידע את התקופה הקשה בחייו וכנראה המפחידה ביותר, ממש חודש לפני פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', כאשר אושפז בבית החולים שיבא-תל השומר בעקבות אירוע מוחי, הוא משתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות אחרי הופעת האורח שלו בגמר גולסטאר יוון, מהן התחושות שלו שוב להצחיק ולהשתתף בריאליטי.
מירן כתב באינסטגרם שלו: "מקווה שעשיתי לכם עונה יפה בגולסטאר ונהנתם, רק באהבת חינם, הכל בצחוק ובאהבה, תודה לכם על אהבה ודאגה ואכפתיות שאין דברים כאלו. אני מקבל הכל באהבה ואני יודע שאתם דאגתם לי והצפתם אותי בהודעות של דאגה, שיצחקו כולם גולסטאר זה הלב שלי ושלכם, וצוחק מי שצוחק אחרון".
כזכור, אחרי שהתאושש מהניתוח הקשה, מירן כתב בדף הפייסבוק שלו: "זהו עברתי תקופה קשה בחיים, אני עם הפנים קדימה כולי תיקווה לימים טובים יותר וגם על עמנו ישראל, להופעות לצחוקים שזה החמצן שלי אני חוזר חזק יותר כי רק בשם אני בוטח, באהבה אני נשבע לאהוב ולשמח".
 
הכוכב של האח הגדול ו"גולסטאר" לשעבר, העלה לרשתות החברתיות תיעוד מרגש כשהוא עם אמו ואמר: ״אמא יקרה שלי אשמור עליך מכל משמר, אני לצידך, את האור לחיי, אמא אני אוהב אותך לא עוזב אותך לרגע״.
מירן כזכור שיצא בנס מהאירוע המוחי, אמר לפני מספר חודשים: "אני רוצה להודות לכולם, אלה שדאגו לי, זה לא מובן מאליו, אני רואה את הברכות. עברתי משהו זה נכון, אבל אני מתאושש ואני חי וקיים והכל יהיה בסדר, בזכות תפילין על היד ושנה חדשה לכולנו, תודה רבה לכם מכל הלב, אני מתרגש להגיד לכם תודה מכל הלב, עברתי על כל התגובות ואין לי מילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה