ויראלי

מיכל הקטנה חושפת לראשונה את המשבר בזוגיות: "אי ודאות"

מיכל סיפרה בפודקאסט: “זה תהליך. זה לא לחיצה על כפתור. אני לא מכירה גבר אחר חוץ מניר, אני מגיל 18 איתו, הוא היה בן 22, זה חיים שלמים. בהתחלה זה מאוד מפחיד שמגיע משבר כזה עמוק ואת לא יודעת לאן זה ילך, אי הוודאות הזו"
מערכת ice |  2
מיכל ויצמן, ניר ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
אחרי חודשים ארוכים של שמועות וחיטוט בזוגיות וחיי הנישואין שלה ושל בעלה, כוכבת הילדים מיכל הקטנה התארחה בפודקאסט של מאקו עם יפעת הללי וענתה בכנות על כל השאלות. גם על זו שחוזרת על עצמה- מה קורה בינה לבין בעלה ניר ויצמן בצל המשבר לכאורה.
מיכל סיפרה: “זה תהליך. זה לא לחיצה על כפתור. אני לא מכירה גבר אחר חוץ מניר, אני מגיל 18 איתו, הוא היה בן 22, זה חיים שלמים. בהתחלה זה מאוד מפחיד שמגיע משבר כזה עמוק ואת לא יודעת לאן זה ילך, אי הוודאות הזו".
 
עוד הסבירה: "יש לנו אחריות על המפעל הזה שהקמנו ביחד וזה כמו שותפים לעסק שפתאום לא מסתדרים ויש להם עדיין אחריות ולמלא את החובות שלהם. זה לא המשבר בעבודה, או משהו עם הבת שלי יולי או עם ניר, זה משהו שהוא קצת יותר עמוק".
לסיום סיפרה: "כשאת מגיעה למצב שאת מפרקת משהו כשאת שלמה עם עצמך, זה הרבה יותר קל. לא משנה מה לא יהיה, גם אם נשאר רק חברים טובים והורים לששת ילדינו- זה יהיה הכי שלם בעולם”
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את לא מעניינת
    עמי 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקי להציק לנו
    סגור
  • חחחח
    מיכל. 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוצאת לי את המילים מהפה,ממש.
    סגור