ויראלי

צרות בהוליווד: בנו של כוכב הענק חשוד שתקף את אמו

על פי הדיווחים ווסטון קייג' קופולה מואשם כי פגע באמו במהלך וויכוח אלים בין השניים. היא נצפתה ברחוב עם חבורה על פניה. משטרת לוס אנג'לס חוקרת את האירוע, אך נכון לרגע זה לא ביצעה אף מעצר
מערכת ice | 
ניקולס קייג (צילום Moritz Barcelona ויקיפדיה)
בנו של השחקן ניקולס קייג' נמצא תחת חקירה בחשד כי תקף באלימות את אמו, כך דווח באתר הרכילות TMZ. על פי הדיווח, שפורסם אתמול (שני), משטרת לוס אנג'לס חושדת כי ווסטון קייג' קופולה תקף את אמו, כריסטינה פולטון, בביתה. אמבולנס הוזעק למקום, אך לא ביצע פינוי לבית חולים. על פי הדיווחים קייג' עזב את המקום לפני הגעת האמבולנס. 
משטרת לוס אנג'לס חוקרת את האירוע בתור תקיפה חמורה, אך נכון לרגע זה לא בוצעו מעצרים בנושא. על-פי מקורות המקורבים אל פולטון היא מכחישה שמדובר בתקיפה אלימה או בוויכוח שהדרדר. לדבריה, היא נקראה לסייעה לבנה בזמן משבר נפשי. היא טוענת כי לא פרץ וויכוח בין השניים והיא ביקשה פרטיות בזמן התקופה הקשה שעוברת המשפחה. 
 
בתמונות שפורסמו נראית פולטון כאשר חבורה מכסה את עיניה. זוהי לא הפעם הראשונה בה ווסטון קייג' הסתבך עם המשטרה. בעבר, נעצר קייג' על נהיגה בשכרות ואף הודה כי הוא מתמודד עם בעיות התמכרות ובעיות נפשיות. ווסטון קייג' הוא מוזיקאי ושחקן, ואף שיחק במספר סרטים לצד אביו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה